В наши дни всеки си мечтае за SUV, и е въпрос само на година-две тези модели да станат най-продаваната автомобилна форма на пазара. Което е лоша новина за истинските почитатели на офроуда по две причини. Първо, в миналото да караш такава машина значеше да изпъкваш сред мнозинството, докато сега е съвсем тривиално. Второ, колкото по-модерни стават, толкова повече съвременните SUV губят приключенските си качества и се превръщат в "паркетници". Но спасение и от двата проблема има: просто заложете на някоя стара, корава, безкомпромисна машина. Като тези по-долу.
10 страхотни 4х4 от старата школа (ГАЛЕРИЯ):
Suzuki Jimny / Samurai (1981–1998)
Повечето производители на офроудъри някак естествено се мъчат да ги направят колкото е възможно по-солидни и големи. Което обаче доста пречи на проходимостта в определени условия.
Suzuki тръгна по различен път със своя най-компактен офроудър. Второто поколение, останало на пазара почти 17 години, бе всъщност с половин метър по-късо от днешната Honda Jazz. Малкото тегло и компактните размери му позволяваха да се провира навсякъде и да ползва малки и икономични мотори.
Повечето производители на офроудъри някак естествено се мъчат да ги направят колкото е възможно по-солидни и големи. Което обаче доста пречи на проходимостта в определени условия.
Suzuki тръгна по различен път със своя най-компактен офроудър. Второто поколение, останало на пазара почти 17 години, бе всъщност с половин метър по-късо от днешната Honda Jazz. Малкото тегло и компактните размери му позволяваха да се провира навсякъде и да ползва малки и икономични мотори.