Италианският производител Ferrari ще се опита да привлече допълнителна аудитория, като представи редица нови модели, но едновременно с това ще запази своя ексклузивност. Това съобщи търговският и маркетингов директор на компанията Енрико Галиере пред Motor1.
Идеята на ръководството на Ferrari е на заден план да остане сегашната стратегия, която залага на обновяването на стари и познати модели, които получават нови модификации. Вместо това, производителят от Маранело ще предложи на клиентите си автомобили от нови сегменти, при това не само кросоувъри.
"В момента във Ferrrai работим активно над редизайна на нашите продукти на бъдещето. Например SF90 Stradale досега не беше представен в гамата на марката. Той е напълно нов автомобил с най-модерни технологии и се отличава значително от LaFerrari, като дори може да бъде определен като негова противоположност", обясни Галиере.
Очаква се, до края на годината марката да пусне на пазара 5 нови модела. Два от тях вече не са тайна - F8 Tributo и SF90 Stradale. Като цяло, през 2018 г. Ferrari е произвел 9521 нови коли, но се очаква през тази години те да бъдат над 12 000. А през 2020 г., когато ще излезе и първият SUV на марката, продажбите трябва да надминат 20 000.
Снимки: Ferrari