fallback

Volkswagen направи по-икономична механична скоростна кутия

Трансмисията ще дебютира при нововото поколение на Passat

Германският производител Volkswagen продължава да работи над механични трансмисии, въпреки все по-голямата популярност на "автоматите". От концерна съобщиха, че новата им скоростна кутия ще позволи намаляване на разхода на горива, на количеството масло и на вредните емисии.

Новата механична трансмисия вече е напълно готова. Тя е получила индекс MQ281 и може да издържи въртящ момент от 200 до 340 Нм. По този начин трансмисия ще замени досега използваните в повечето модели на концерна кутии MQ250 и MQ350. Тя ще дебютира при новия VW Passat, а след това ще се използва и на други модели на VAG.

Сред главните особености е новият механизъм за смазване, който позволява по-ефективно разпределение на маслото, а също така намалява и неговото количество в самата трансмисия до 1,5 литра. Новият корпус на кутия отговаря на всички изисквания за шумоизолация, като едновременно с това намалява и вибрациите.

Производство на трансмисията ще се осъществява от компанията SEAT Components в заводите в Барселона (Испания) и Кордоба (Аржентина). Предвижда се годишно да се правят около 450 000 бройки.

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #23
    е,не ( преди 5 години )
    Като гледам пак е същата смехория със сухи съединители, че и тяхна разработка....очаквам по-голямо недоразумение и от DQ200 . Трябва вече някой да ги съди за измама на потребителя Тея .
  • #22
    Exp. ( преди 5 години )
    Знам много добре, кои скоростни кутии какви са и как работят, но това не прави DSG надеждна 150К и до там, след това се почват ремонтите - проверено ! Забавлявал се бил като карал VAG, ще умра от смях! Къде се забавляваш, по сервизите на кафе с другите собственици на VW . Ти си от ония сектанти, дето каквото и да изсерат VW ще го изядеш.
  • #21
    анонимен ( преди 5 години )
    Настрани от колите на ВАГ, да не те боли глава. Проверена истина.
  • #20
    Бай Оня ( преди 5 години )
    И още нещо знаещият ДСГ/С Троник/ПДК о всичките там деривати НЕ СА!!!ПАК ПОВТАРЯМ ДА ЗНАЕШ НЕ СА АВТОМАТИ!!!!Селски Това е ПРЕСЕЛЕКТИВЕН РОБОТ С ДВА СЪЕДИНИТЕЛЯ!!!!Бай ***
  • #19
    анонимен ( преди 5 години )
    Да ти си комлексарче и когато някой по начетен от теб пише веднага се огъна.Едни караме ВАГ и се забавляваме а Такива като теб работят в БГ за 800лв и четат списания селски беден
  • #18
    Exp. ( преди 5 години )
    Изобщо не предполагах, че коментирам такива теми с такъв неграмотен ***. Дори не ти се разбира какво си написал. Пий си там ракията и не се занимавай с писане на коментари, намери си нещо друго.
  • #17
    Бай Оня ( преди 5 години )
    Селски едно ще кажа на най бързите Аудита стой с троник (дсг) С3 РС3 ТТС ТТРС Р8 Р8 плюс а защо ли ами защото от дсг по бърза кутия няма селски и там пдк порше там и вейрон и широн всичките с ПРЕСЕЛЕКТИВЕН РОБОТ производни на ДСГ аи у лево аааа!!!!
  • #16
    Exp. ( преди 5 години )
    В Ауди А6, всичките 7 спепенни автомати без вариантите над 300 коня, където е 8-ст. автомат на ZF, са същия *** и всички им знаят проблемите. Не знам как може да пишеш такива неща. Чуеш ли 7 степенен автомат на VW бягай далеч, и малките деца вече го знаят. Нищо не са оправили. Чуеш ли TSI също бягай далеч, разход на масло, бутала, ангренажи.... VW са еднодневки, които вече след 200К са пълна скръб и радост за всички гаражни майстори. Не знам колко болен фен трябва да си да караш таква кола.
  • #15
    анонимен ( преди 5 години )
    "Човека по долу ви обясни ..... " така, де, но споменатия "човека" си отново ти. Шизофренично е, да. Познаваме те от години и шизофренията все така те тресе. Как е Айшето? Преди няколко години се гъзарееше с Ауди 80 на баща ти. Беше супер горд, че е с АГУ Lovato.
  • #14
    анонимен ( преди 5 години )
    Човека по долу ви обясни ,че има ограмна разлика между дсг и дсг!!!!!Какво значи ДСГ ????*** то дсг се слага от Фабиа до Бугати Широн!!И ето кой Гомф се провали в Теста??!Голф 1.4тди 122 и бюджетната дсг DQ 200 толкова големите дсг няма такива проблеми.И още да знаеш този мотор 1.4тси 122 коня е стария беше заменен след 2 години от 1.4тси 150 коня а вече той е заменен от 1.5тси !!!Ако това не е постоянно ъпдейтване от ВАГ здраве да е колко други фирми могат да си позволят .ВАГ пари много
fallback
Последни