IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi Q7 претърпя козметични промени

При старта на продажбите на обновения модел ще се предлагат три двигателя, а малко по-късно и хибрид

Audi Q7 претърпя козметични промени

Второто поколение на кросоувъра Q7 беше показано още през 2015 г., така че обновяването на модела се оказа основателно, особено по стандартите на Audi. Търсенето на малките неща, които различават актуализирания кросоувър от сегашния, е ненужно. Много детайли вече са познати от по-новия Q8 или дори от второто поколение на Q3.

Например, "седмицата" е получила вече стандартната за семейството Q осмоъгълна решетка, която в Audi наричат Singleframe. Формата на фаровете и въздухозаборниците е променена, което прави предницата да изглежда по-агресивна. Задната част е променена, като дизайнерите са направили светлините забележимо по-тънки и са ги съчетали с хромирана лайстна, която визуално разширява и без това големия кросоувър. Между другото, благодарение на новите брони дължината му се е увеличила с 11 милиметра.

В базовия вариант, предната броня, предпазителите на калниците, праговете и задният дифузьор са боядисани в антрацитен цвят, а при S line - в цвета на каросерията. Стелките и страничните огледала могат да се поръчат с тапицерия от въглеродни влакна. Основният размер на джантите е 18 инча, а 22-инчови са достъпни срещу допълнително заплащане.

Предните фарове, като тези на Q8, са светодиодни. Като опция се предлагат матричните HD Matrix LED с 24 интелигентно управляеми светодиода и лазерен модул на дългите светлини. Подобно на задните светлини, фаровете включват динамичен индикатор при завиване, както и анимация за "поздрав" и "довиждане" със собственика.

Салонът много прилича на интериора на наскоро представените A8 и Q8. Приборният панел е виртуален, въпреки че Audi обещава да предложи аналогов за някои пазари. Сензорната система за управление MMI включва два екрана. Горният, с диагонал от 10,1 инча, отговаря за мултимедията и за настройките на автомобила, 8,6-инчовият под него е предназначен да регулира климатроника, функциите за комфорт и въвеждането на текст.

Мултимедийната система MMI Navigation Plus се управлява и с глас, и, подобно на Mercedes-Benz MBUX, разбира не само ясните команди, но също така може да анализира казаното и дори да комуникира, както и да се учи и предвижда желанията на собственика. Системата включва и модул за предаване на данни Audi connect с LTE поддръжка и Wi-Fi точка за достъп. Редките собственици на Amazon Alexa ще бъдат доволни от услугата, която я интегрира с MMI и позволява да контролират умния им дом директно от автомобила.

Размерът на багажника почти не се е променил - изгубил е няколко литра заради субуфера, разположен под пода. В петместната версия обемът е 865 литра, а при сгънати седалки - 2050 л. Може да се поръча и 7-местен вариант с трети ред седалки, които се сгъват с помощта на серво. Капакът на багажника също е електрифициран, но отварянето му с прекарване на крак отдолу е наличен само като опция. Кросоувърът може да бъде отключен и от смартфон чрез приложението Audi connect key, което засега е налично само за собственици на устройства с OS Android.

При старта на продажбите в Германия през септември, фейслифтът на Audi Q7 ще се предлага с три двигателя. Това са два трилитрови дизелови с мощност 231 к.с. (45 TDI) и 286 к.с. (50 TDI), както и 3-литров бензинов турбо 55 TFSI с мощност 340 коня. Всички работят с 8-степенната автоматична скоростна кутия. Няколко месеца по-късно гамата от двигатели ще бъде разширена с плъг-ин хибрид.

Фейслифт Audi Q7

Сегашните двигатели също използват хибридни модули с 48-волтова система и стартер-генератор. В багажника е разположена компактна литиево-йонна батерия. Двигателите на Q7 се изключват, ако скоростта падне под 22 км/ч, а при 55-160 км/ч при спускане по наклон ДВГ може да спре работа за 40 сек.
Q7 е налично с три вида окачване - освен базовото пружинно, се предлага адаптивно пневматично, което може да промени клиренса в диапазон от 90 мм - надолу с 30 мм или нагоре с 60 мм при офроуд. Може също така да се поръча спортно пневматично окачване, което сваля автомобила с още 15 мм.

Още снимки - в галерията по-горе

Снимки: Audi

0 от 500