fallback

Кои германски коли втора ръка да избягвате

Тези пет автомобила дават доста проблеми и не си струват парите

По принцип, германските автомобили се асоциират с качество и надеждност. Mercedes W124 или BMW 5 E34 често се дават за пример като адски издръжливи и "трудни за убиване" модели. Въпреки ширещото се мнение обаче, не всички автомобили от Германия са толкова надеждни, а някои, всъщност, се оказват проблематични и трябва да се избягват, особено тези втора ръка. И това е оценката на самите германци, които често искат да се отърват от моделите, изброени в тази подборка.

Пет проблемни германски автомобила втора ръка (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    Найден ( преди 2 години )
    Баща ми е с 2.5 тди 150 коня пасат б5.5 и е нямал никакви проблеми по двигателя незнам от къде измисляте тея глупости и колата е на около 400,500 хиляди километра и си върви прилично
  • #13
    Toyota Avensis ( преди 4 години )
    До коментар номер 5.От 10 години карам Toyota avensis 2.0 бензин и съм й навъртял към 80 хил км. Освен консумативи нищо друго не съм сменил по нея. Като си купиш кола по-хубава от Тойота тогава ми говори.
  • #12
    анонимен ( преди 5 години )
    Предвид факта че ГЛ-а, Х5-цата и Туарега като нови са стрували колкото няколко нормални коли, не знам как очаквате като са на по 10 години ремонтите им да са като на една обикновена 10 годишна кола??И ей така към автора ще му кажа , че пневматиката му е най малкия проблем на Гл-асамо каско и данък на година му е 4000 лева + 5.0 двигателя гори 23-26 градско ...едва ли този който си купи такава кола го бърка че пневматиката му струва 1500 лева броя, предвид факта че няма да я прави всяка годи ...
  • #11
    Д-р Исня ( преди 5 години )
    Кои коли втора ръка да избягвате:Истината е само еднаЗЛЕ ПОДДЪРЖАНИТЕ!
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    втора ръка немско да се избягва от Горубляне.. съвсем друго е от Германия или официални представители с гаранция - разбира се малко по-скъпо е. Но пък не играеш тото..
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    @lordlosh дааа тъмни години за ВАГ.Шкоди от това време няма, защото тогава все още те ползваха едно поколение назад техника и бяха с по-малко електроника. В наши дни заради изисквания за безопасност не може да слагаш старите неща - то за това им се и вдигна доста цената. А кой би взел Шкода със споменатите проблеми
  • #8
    до bg ( преди 5 години )
    Много точно - нещо което българина не може да осъзнае. Той предпочита колкото по-старо толкова по-луксозно да е.Особено предвид че всеки е съгласен че от 2000-ната насам НИКОЙ производител не прави кола която да изкара повече от 10 години и 200к км (може би освен старите Корола и Авенсис) и въпреки това взима коли на по 15+ години клонящи често към 500к км, но за сметка на това сложни и скъпи за поддръжка
  • #7
    bg ( преди 5 години )
    Колкото по-скъпа и висок клас, толкова по-зле е да се купува на старо.
  • #6
    Blackthorn ( преди 5 години )
    Всичко под шапката на VAG!
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Немските коли и първа ръка трябва да се избягват, а за втората ръка, направо бягайте от тях.
fallback
Последни