IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои германски коли втора ръка да избягвате

Тези пет автомобила дават доста проблеми и не си струват парите

По принцип, германските автомобили се асоциират с качество и надеждност. Mercedes W124 или BMW 5 E34 често се дават за пример като адски издръжливи и "трудни за убиване" модели. Въпреки ширещото се мнение обаче, не всички автомобили от Германия са толкова надеждни, а някои, всъщност, се оказват проблематични и трябва да се избягват, особено тези втора ръка. И това е оценката на самите германци, които често искат да се отърват от моделите, изброени в тази подборка.


Пет проблемни германски автомобила втора ръка (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Найден ( преди 1 година )
    Баща ми е с 2.5 тди 150 коня пасат б5.5 и е нямал никакви проблеми по двигателя незнам от къде измисляте тея глупости и колата е на около 400,500 хиляди километра и си върви прилично
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Toyota Avensis ( преди 3 години )
    До коментар номер 5.От 10 години карам Toyota avensis 2.0 бензин и съм й навъртял към 80 хил км. Освен консумативи нищо друго не съм сменил по нея. Като си купиш кола по-хубава от Тойота тогава ми говори.
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Предвид факта че ГЛ-а, Х5-цата и Туарега като нови са стрували колкото няколко нормални коли, не знам как очаквате като са на по 10 години ремонтите им да са като на една обикновена 10 годишна кола??И ей така към автора ще му кажа , че пневматиката му е най малкия проблем на Гл-асамо каско и данък на година му е 4000 лева + 5.0 двигателя гори 23-26 градско ...едва ли този който си купи такава кола го бърка че пневматиката му струва 1500 лева броя, предвид факта че няма да я прави всяка годи ...
  • #11
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Д-р Исня ( преди 4 години )
    Кои коли втора ръка да избягвате:Истината е само еднаЗЛЕ ПОДДЪРЖАНИТЕ!
  • #10
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    втора ръка немско да се избягва от Горубляне.. съвсем друго е от Германия или официални представители с гаранция - разбира се малко по-скъпо е. Но пък не играеш тото..
  • #9
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    @lordlosh дааа тъмни години за ВАГ.Шкоди от това време няма, защото тогава все още те ползваха едно поколение назад техника и бяха с по-малко електроника. В наши дни заради изисквания за безопасност не може да слагаш старите неща - то за това им се и вдигна доста цената. А кой би взел Шкода със споменатите проблеми
  • #8
    14 rate up comment 1 rate down comment
    до bg ( преди 4 години )
    Много точно - нещо което българина не може да осъзнае. Той предпочита колкото по-старо толкова по-луксозно да е.Особено предвид че всеки е съгласен че от 2000-ната насам НИКОЙ производител не прави кола която да изкара повече от 10 години и 200к км (може би освен старите Корола и Авенсис) и въпреки това взима коли на по 15+ години клонящи често към 500к км, но за сметка на това сложни и скъпи за поддръжка
  • #7
    14 rate up comment 0 rate down comment
    bg ( преди 4 години )
    Колкото по-скъпа и висок клас, толкова по-зле е да се купува на старо.
  • #6
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Blackthorn ( преди 4 години )
    Всичко под шапката на VAG!
  • #5
    11 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Немските коли и първа ръка трябва да се избягват, а за втората ръка, направо бягайте от тях.