Автомобилите по начало са сложни машини, но някои от тях, в опита си да пробият на пазара, довеждат инженерните чудатости до изцяло ново равнище. Понякога това се оказва успешен ход, но друг път - не толкова. Има модели, които са не само много сложни, но и предлагат великолепен дизайн. С помощта на Autocar ви представяме една подборка, като колите са подредени в хронологичен ред.
Най-сложните технически автомобили (ГАЛЕРИЯ):
Volkswagen Phaeton, 2002
Volkswagen си постави много амбициозна цел с пускането на Phaeton. Една от пословичните задачи, поставени пред инженерите от перфекциониста Фердинанд Пиех, е автомобилът да може да се движи със скорост от 186 км/ч при околна температура 50 градуса по Целзий, и климатикът пак да е в състояние да поддържа купето хладно.
Седанът получи 6,0-литровия W12 двигател, който по-късно беше поставен и на Bentley Continental GT, и още регулируемо окачане, специални превключватели на автоматичната скоростна кутия и екран на централната конзола, който сега е широко разпространен, но по това време почти не се срещаше при други модели. В крайна сметка обаче купувачите явно се уплашиха от комбинацията от висока цена, високи технологии и "народна" марка. Phaeton е един от най-скъпите пазарни провали до момента.
Volkswagen си постави много амбициозна цел с пускането на Phaeton. Една от пословичните задачи, поставени пред инженерите от перфекциониста Фердинанд Пиех, е автомобилът да може да се движи със скорост от 186 км/ч при околна температура 50 градуса по Целзий, и климатикът пак да е в състояние да поддържа купето хладно.
Седанът получи 6,0-литровия W12 двигател, който по-късно беше поставен и на Bentley Continental GT, и още регулируемо окачане, специални превключватели на автоматичната скоростна кутия и екран на централната конзола, който сега е широко разпространен, но по това време почти не се срещаше при други модели. В крайна сметка обаче купувачите явно се уплашиха от комбинацията от висока цена, високи технологии и "народна" марка. Phaeton е един от най-скъпите пазарни провали до момента.