IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-сложните технически автомобили в историята

Някои от тях са много успешни, но други се оказват пълен провал

Автомобилите по начало са сложни машини, но някои от тях, в опита си да пробият на пазара, довеждат инженерните чудатости до изцяло ново равнище. Понякога това се оказва успешен ход, но друг път - не толкова. Има модели, които са не само много сложни, но и предлагат великолепен дизайн. С помощта на Autocar ви представяме една подборка, като колите са подредени в хронологичен ред. 


Най-сложните технически автомобили (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    СММ ( преди 2 седмици )
    Добавка към №15. Първия купе-кабриолет е Peugeot 401 eclipse 1934!!! Произведени са 79 броя. По късно такава версия се предлага и за моделите 301 и 601. Нозащо ли трябва да знаеш или четеш нещо преди да пишеш статии. То днес "журналистите" могат да си съчиняват каквото си искат, ли каквото им кажат.
  • #15
    11 rate up comment 3 rate down comment
    lelemale ( преди 1 година )
    Интересно ми е кой *** пише тия "статии"??? Има толкова много невярна информация, че обобщено изглежда като жълта повърня от вестник "Шок". Бугати Вейрон развивал 1184 к.с.? Брей...аз пък мислех, че са 1001, а моделите SS и Vitesse (което е SS кабрио) са по 1200? За стилистика и правопис дори е трудно да се говори тук. Много тъжна медия. Добре, че случайно ви видях и отворих тази "статия". Мисля да не повтарям.
  • #14
    8 rate up comment 4 rate down comment
    теслЪ ( преди 1 година )
    "В крайна сметка обаче купувачите явно се уплашиха от тези високи технологии, тъй като те са поставени на модел на VW и се насочиха към други премиум-марки." :))))) Заради тези думи спонсорът ви може да ви спре паричките!
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Gosho ( преди 1 година )
    За какви турбини сънуват на Лексуса само не разбрах ...
  • #12
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Пилот ( преди 1 година )
    Где лексъкс где Макларън.Направо нямам думи как ви ги раждат главите тея сравнения.делтапланер с ракета Спейс Екс все едно.
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За съжаление, много хора се опитват, че и пробват да си налагат мнението. Ама то с простите хора винаги е така.
  • #10
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Пилот ( преди 1 година )
    Никой не сравнява бутикова европейска кола като Макларън с японските ширпотреба недоразумения.
  • #9
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Пилот ( преди 1 година )
    И за да не бъда голословен гледайте за кво иде реч и слушайте кво говори Хамънд https://m.youtube.com/watch?v=7mFleLfedrU
  • #8
    16 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    LFA е една от най-вълнуващите коли, правени някога. Вълнуваща, вълнуваща, колко да е вълнуваща - още не са разпродали тези 500 бройки а ги предлагат вече почти10 години. Я вижте един Макларън Р1 как продава 500 бройки преди да е почнало производството
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    фетел ( преди 1 година )
    Бугати вейрон=1001 к.с. Бугати Вейрон Супер спорт 1200 к.с.!!! Всяка от тях има по 10 радиатора! Статията е малко зле и при снимките има разминаване