Автомобилите по начало са сложни машини, но някои от тях, в опита си да пробият на пазара, довеждат инженерните чудатости до изцяло ново равнище. Понякога това се оказва успешен ход, но друг път - не толкова. Има модели, които са не само много сложни, но и предлагат великолепен дизайн. С помощта на Autocar ви представяме една подборка, като колите са подредени в хронологичен ред.
Най-сложните технически автомобили (ГАЛЕРИЯ):
Ford Fairlane 500 Skyliner, 1957
Ако искате да знаете кой е първият купе-кабриолет, ето ви отговора. От този модел са продадени над 45 000 бройки, като той е новатор и по отношение на покрива - първият с повече от една секция. Именно това го прави много сложен откъм механизми.
За работата му са нужни 7 реверсивни механизма, 4 ролки, 10 соленоида, 10 ограничителя и 4 заключващи механизма. Кабелите в колата са с дължина от 185 метра, което допълнително усложнява този модел и в крайна сметка пречи на пазарния му успех.
Ако искате да знаете кой е първият купе-кабриолет, ето ви отговора. От този модел са продадени над 45 000 бройки, като той е новатор и по отношение на покрива - първият с повече от една секция. Именно това го прави много сложен откъм механизми.
За работата му са нужни 7 реверсивни механизма, 4 ролки, 10 соленоида, 10 ограничителя и 4 заключващи механизма. Кабелите в колата са с дължина от 185 метра, което допълнително усложнява този модел и в крайна сметка пречи на пазарния му успех.