IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen започна продажбите на обновения Passat

Цените на модела в Германия стартират от 34 720 евро

Volkswagen започна продажбите на обновения Passat

Компанията Volkswagen обяви старт на продажбите на обновения Passat, моделна година 2020. Седанът продължава да използва предишната платформа, а промените в интериора и екстериора са незначителни, но въпреки това е получил някои подобрения.

Базовата версия на автомобила в Германия стартира от 34 720 евро, съобщават от компанията-производител. И допълват, че максималните усилия на инженерите на марката са били насочени към подобряване на икономичността на моторите, на техните екологични показатели, както и към добавяне на нови технологии.

Намалени са нивата на оборудване при Passat, като отпадат версиите Comfortline и Highline, но допълнителният пакет R-Line ще продължи да се предлага. След обновяването моделът ще бъде достъпен само в три версии - Passat, Business и Elegance.

VW Passat

За седана се предлагат обощо 5 разновидности на бензинови и дизелови мотори. Двата бензинови двигателя TSI са достъпни във версии с мощност 190 и 272 к.с. На по-късен етап ще се появи и модификация с 1,5-литров мотор, който е част от хибридна система. Дизелите са 1,6-и и 2,0-литрови, развиващи от 120 до 240 к.с.

Най-скъпият вариант е всъдеходното комби Volkswagen Passat Alltrack с 2,0-литров турбодизел. Цените на тази версия стартират от 50 795 евро.

Снимки: Volkswagen


 

0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ффг ( преди 4 години )
    много интересно на каква база пишете че били лоши колите. имате точно този модел и го карате от нов и имате проблеми ? И как така е най-продавания модел като не ставал за нищо. Имам такъв пасат 2016 г. и мога да каже че е много здрава машина, удобна и икономична.бензиновите двигатели не коментирам.....
  • #14
    3 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Колега ако имаш късмет да устискаш гаранцията без проблеми по колата си направо щастливец. При ВАГ това е кауза пердута. Невъзможно просто! Проблемите започват почти веднага и единственият начин е да се отървеш от МПС-то и друг да страда. Не го ли направиш, ти ще страдаш. Това е положението. Минал съм по тоя път с няколко техни автомобила и мога смело да твърдя, че тази фирма не струва. Трябва да си много заблуден да им изсипеш 2 чувала с пари за к0чините, които продават!
  • #13
    6 rate up comment 0 rate down comment
    lordlosh ( преди 4 години )
    Интериора е доста стилен и като цяло е много функционален. Воланите са им красиви, скоростния лост изглежда луксозен, както и централната конзола.Материалите съм сигурен, че ще са на ниво.Проблем са ми двигателите и цените им. VW трябваше да е народен автомобил и да продават здрава и надеждна кола на изгодна цена, но само името е останало.За съжаление от 10-те разновидности мотори, половината ще са недообмислени и ще береш големи ядове излезе ли от гаранция.
  • #12
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Съжалявам че си я купих за нищо не става имах старата версия 2007г.хиляда пъти по добра
  • #11
    0 rate up comment 3 rate down comment
    lordlosh ( преди 4 години )
    Видях ги снимките на Европейския, не знам защо отпред малко на копи от Воло ми мяса. Така ми изглежда поне.Това си е типичен бизнес седан, като смея да кажа, че Р лайн версията е брутална, но и е брутално скъпа. GTE версията също е тузарска, но другите линии не ми хващат окото. Не ми харесва как са направили предната броня.Линиите на колата и на предния капак ако се загледаш са доста елегантни и ако се загледаш от определен ъгъл са подобни на брачеда Ауди.Малко думи и за интериора, но в но ...
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    бай Кольо ръждата ( преди 4 години )
    Това на снимката е моделът за американския и китайския пазар. Моделът за Европа е различен. Първо, дизайнът е съвсем друг. И най- вече: американският (този на снимката) модел е изграден на стара платформа. Съответно е няколко поколения назад и е на доста по-ниска цена. Ето информация за двата:Американски: https://automedia.investor.bg/a/2-***/37005-vw-pesti-pari-s-noviya-passat-za-amerikaЕвропейски: https://automedia.investor.bg/a/2-***/37221-vw-pokaza-obnoveniya-passat-za-evropa
  • #9
    9 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ама то като старото бе! И пак са наточили бръснарските ножчета на предната решетка! Грозна и посредствена кола на висока цена. Те това е то Пасатора! Ама тоя път са се поолели доста с цената. Ама, като има бАлаци ще има и тарикати...
  • #8
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 4 години )
    много по-добър от всяко рено правено някога!
  • #7
    8 rate up comment 10 rate down comment
    До хейтърите ( преди 4 години )
    Скоро , като видите голф8 , ще *** от яд.ФВ тепърва започва да расте
  • #6
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Факт! ( преди 4 години )
    Изключителна щайга неслучайно продажбите са на минус от САЩ през Китай до Европа.