fallback

Volkswagen разби електрическия рекорд на "Нюрбургринг" (ОБНОВЕНА С ВИДЕО)

Болидът ID. R премина Северната дъга за 6 минути и 5,336 секунди

Състезателният Volkswagen ID. R под управлението на френския пилот Ромена Дюма постави рекорд на Северната дъга на пистата "Нюрбургринг" за електрически автомобили, след като завъртя едва обиколка за 6 минути и 5,336 секунди.

Досегашното най-добро постижение беше от 2017 г., когато китайската електрическа хиперкола NIO RP9 с мощност 1370 к.с. премина трасето на 6 минути и 45,9 секунди, регистрирайки средна скорост от почти 185 км/ч. Колата на VW подобри този рекорд с цели 40 секунди.

Volkswagen ID. R беше представен на специално мероприятие във Франция през миналата година. Болидът се задвижва от две електромотора, които заедно развиват 680 к.с. и 650 Нм. Теглото на машината е 1100 кг., като ускорението от 0 до 100 км/ч  отнема 2,25 секунди.

През лятото на 2018 г. Volkswagen ID. R отново с Ромен Дюма зад волана постави и рекорд легендарното състезание Пайкс Пийк в САЩ. В него автомобилите се изкачват по 19,6-километров път с над 150 завоя. Германският болид записа 7 миути и 57,148 секунди, като разби постижението на Себастиан Льоб, който през 2012 г. с  Peugeot 208 финишира за 8 минути и 13,878 секунди.

След Пайкс Пийк колата беше сериозно преработена, като получи задно крило с променена конструкция, която осигурява по-голяма притискателна сила. Автомобилът получи и технологията DRS от Формула 1, която позволява промяна на ъгъла на атака на антикрилото, тъй като намалява аеродинамичното съпротивление.

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #29
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    Меката жълта каска, не ти ли омръзна да похапваш шоколад втора употреба?Купи и най-после една истинска кола, немска разбира се, ама май нямаш кинти.Ей, тва кисело грозде...
  • #28
    TSLA ( преди 4 години )
    Както се беше изразила Кайли Миноуг: няма значение дали е бял или черен, важното е да е вътре. А ние ще добавим "и да е на ток", бебчо :D
  • #27
    Швабен зи каскен ( преди 4 години )
    "Ако сте акц. дружество и трябва на всяка цена да печелите за акционерите си пари, дали бихте рискували да не изработвате продукти в сфера, която конглокентите насищат със стока."Ами Тойота точно това правят, като същевременно печелят няколко пъти повече пари за акционерите си. Докато вагонетките харчат за пропагандни партенки като тази статия, срещу които стои евентуален продукт който ще продават на загуба, защото нито имат технологиите да произвеждат батерии сами, нито има кой да им ги про ...
  • #26
    анонимен ( преди 4 години )
    Ей Каска, жълтурчо, от 100 години повтаряш едно и също - 'пропагандни партенки и канцерогенни тракалници'.Измисли вече нещо друго, нали не си глуповат като нас.
  • #25
    Неук ( преди 4 години )
    Колкото до 25 явно не четете господине. Никъде не съм написал, че притежавам или съм притежавал дизелов автомобил. Управлявам бензинови коли, със средна мощност, без газови уредби и при това закупени от магазина. Нафтата е за отопление, газта за светене, а бензинът за автомобили. Приятен ден.
  • #24
    Неук ( преди 4 години )
    Вярно е, че силно сте надценили увереността в знанията, които имате и най-вече във възможностите си да отделяте обективна от лъжовна информация. Един въпрос. Ако сте акц. дружество и трябва на всяка цена да печелите за акционерите си пари, дали бихте рискували да не изработвате продукти в сфера, която конглокентите насищат със стока. Няма да го направите. Това обаче въобще не означава, че това е бъдещето. Ни най-малко. Моля Ви четете,но не интернет, а книги и научни публикации, е ако ги разбирате
  • #23
    Абе ( преди 4 години )
    Болните от жълтеница пак вдигнаха кръвно от тази статия!
  • #22
    Швабен зи какен ( преди 4 години )
    Неук, СЗО не знам колко е корумпирана, но платения от дизеловото лоби рисърч едва ли е особено достоверен. Да не забравяме че вагонетките си платиха да докажат "научно" че дизелите са безвредни върху маймуни и дори хора.
  • #21
    Неук ( преди 4 години )
    Институт Пол Шерър, Унив. На Колорадо, Унив. На Монреал, Академията на науките на Англия също има подобни оценки, както и Министерството на климата и околната среда на Норвегия. Отговорът ми на втория въпрос е безумни и излишни норми. СЗО е доста корумпирана организация, свързана с фармацевтичната промишленост и като учен Ви съветвам, да не се позовавате на нейни публикации. Бих желал да се спазва учтивата форма Ви в комуникацията ни. Само колеги учени ми говорят на ти - рядко
  • #20
    до: Неук ( преди 4 години )
    Вярно е, че си Неук! Никът ти отговаря 100%! Кои са тези 3 института, които са били доказали нещо си, което и на децата в детската градина е ясно, че не е вярно? Защо СЗО е доказала от десетки години, че дизелите са причинители на стотици хиляди смъртни случая на година, но инфото се покрива, защото не е изгодно на някои. Защо, киато са толкова чисти нафтовите печки ВАГ и другите немски автопроизводители се налагаше да лъжат и да плащат десетки милиарди глоби? Защо? Надявам се да отговориш Неук!
fallback
Последни