IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-безопасните автомобили на 2019 г.

Само 2 модела изпълняват най-стриктните изисквания на експертите

Най-безопасните автомобили на 2019 г.

Американският застрахователен институт за безопасност на движението (IIHS) определи най-безопасните автомобили на 2019 г. В класацията Top Safety Pick + попадат общо 30 модела, които са получили максимална оценка. Само 2 от тях обаче отговарят на абсолютно всички изисквания.

Специалистите от института провеждат редица изпитания с нови автомобили, като им поставят съответните оценки - както на устойчивостта при удар, така и на системите за безопасност. Съответно, производителите често се хвалят, че техните модели са оценени с Top Safety Pick или Top Safety Pick +, което е доказателство за здравината им.

Критериите за оценка се променят с развитието на технологиите, като през 2019 г. най-голямата награда на IIHS получават 30 автомобила. Нещата обаче не са толкова прости, защото повечето от тях са в по-високи нива на оборудване и съответно по-скъпи. А базовите им версии няма как да покрият всички изисквания.

В крайна сметка, само два модела са напълно достойни за наградата Top Safety Pick +, тъй като при тях няма значение нивото на оборудване, тоест всички техни версии покриват изискванията на IIHS. Това са Honda Insight, чийто базов вариант струва 22 930 долара, и луксозният седан Genesis G90 със стартова цена 70 000 долара.

Автомобилите с Top Safety Pick + за 2019 г:

МАЛЪК АВТОМОБИЛ - Honda Insight, Hyundai Elantra, Kia Forte, Kia Niro hybrid, Kia Niro Plug-In Hybrid, Subaru Crosstrek, Subaru Impreza (седан), Subaru Impreza (комби), Subaru WRX.

АВТОМОБИЛИ СЪС СРЕДЕН РАЗМЕР - Hyundai Sonata, Kia Optima, Subaru Legacy, Subaru Outback, Toyota Camry.

ЛУКСОЗНИ АВТОМОБИЛ СЪС СРЕДЕН РАЗМЕР - Genesis G70, Lexus ES.

ГОЛЕМИ АВТОМОБИЛИ - Toyota Avalon.

ГОЛЕМИ ЛУКСОЗНИ АВТОМОБИЛИ - BMW 5-Series, Genesis G80, Genesis G90, Mercedes-Benz E-Class (седан).

МАЛКИ ВСЪДЕХОДИ - Hyundai Kona, Mazda CX-5.

ВСЪДЕХОДИ СЪС СРЕДНИ РАЗМЕРИ - Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Subaru Ascent.

ЛУКСОЗНИ ВСЪДЕХОДИ СЪС СРЕДНИ РАЗМЕРИ - Acura RDX, BMW X3, Mercedes-Benz GLC, Mercedes-Benz GLE-Class.

0 от 500
  • #8
    14 rate up comment 10 rate down comment
    до: до четвъртия ( преди 1 година )
    В Европа, нормалните и здрави коли са японските и корейските. Всичко останало е леш! оТКАКТО В еВРОПА СЕ ВНАСЯТ ТЕЗИ КОЛИ, НАИСТИНА ЕВРОПЕЙЦИТЕ КАРАТ НОРМАЛНИ И ЗДРАВИ КОЛИ.!!!
  • #7
    5 rate up comment 13 rate down comment
    до шестия ( преди 1 година )
    Ако не беше хАмерика, в гАйропата още ще се карат таралясници без климатик, без ел.стъкла и без автоматик. Ако не знаеш в САЩ автоматика НЕ Е ЕКСТРА. Трябва да си доплатиш за ръчка, но много производители не предлагат, защото културата на клиентите е висока и не искат евроГайски простотии. Ел. стъклата до преди няколко год. ги предлагат в ГайРопата в стандартното оборудване, а преди това си бяха екстра. В САЩ не са екстра от 70-те години. А климатика е стандарт в САЩ от 60-те год. Нещо да кажеш?
  • #6
    7 rate up comment 6 rate down comment
    до четвъртия ( преди 1 година )
    Ако не беше Европа, в САЩ никога нямаше да карат нормални и здрави коли
  • #5
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Пак доминация на азиатските производители! Добро впечатление ми правят корейците, които все повече задобряват. Само цените малко да си ги коригират, че много литнаха нагоре! А немските шлепове само при луксозните ги има. То оставаше там да ги няма, като знаем какви космически цени искат за гробниците си. Като цяло гАйропа традиционно нито по качество, ното по сигурност, а още по-малко по цени ги отразяват някъде освен в платените медии.
  • #4
    4 rate up comment 6 rate down comment
    до: първия ( преди 1 година )
    Нещо май си се объркал тотално! Авалона никога не е бил аналог на Авенсис. Аналог по принцип е камри, но не съвсем, защото Камрито е по-голямо, по-здраво, по-големи двигатели и много по-кола от авенсиса, който е орязан вариант за гАйропата, където най-караните коли са Поло, Клио и Гоуф. Толкйова за този умрял пазар и още по-умрели клиенти, които, както виждаш какво карат! Та по тази причина сериозните производители не бръснат за нищо старата и прогнила гАйропа. където се карат предимно НЕколи!
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Субару разцепват ли?
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 1 година )
    XC40 също е TSP+ Реално тези тестове са си за щатите, тук не са баш коректни, защото за тях от голямо значение са фаровете, а те ограничават не малко от европейските модели от най-добрите им фарове заради разни техни специфични рестрикции.
  • #1
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А Volvo XC90 къде е? Или пак сте краднАли от някое американско сайтче тая статистика. Браво редактори, всеки ден ме изумявате все повече. За протокола: Toyota Avalon e американския аналог на Авенсиса.