IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Моделите с най-много смъртни случаи при катастрофа

Изследването е на американския департамент за транспорт

Моделите с най-много смъртни случаи при катастрофа

Кои са моделите, при катастрофа с които най-често се стига до фатален край? На този въпрос отговаря проучване на американския транспортен департамент, който е изследвал автомобили на възраст между 3 и 7 години. Въз основа на изследването е съставен Топ 14 на моделите с най-мого смъртни случаи при инциденти на пътя.

Лидер в тази антикласация е Mitsubishi Mirage. Компактният японски автомобил записва среден резултат от 10,2 катастрофи с фатален край при общ пробег на всички коли от модела от 1 млрд. мили (1,6 млрд. км).

Chevrolet Corvette

Второто място е за легендарният Chevrolet Corvette (на снимката), чийто показател е 9,8 автомобила, а на трета позиция се нарежда друг компактен японски модел - Hоnda Fit. Неговият резултат е 7,7 случая при общ пробег от 1,6 млрд. км.

В Топ 5 на негативния рейтинг попадат още корейската KIA Forte (7,4 автомобила) и втори модел на Chevrolet - компактният Spark, при който са отчетени 7,2 катастрофи със смъртен случай.

В антикласацията влизат още Subaru BRZ (6,9), Nissan 370Z (6,2), Nissan Versa (6,1), Kia Rio (5,9), Dodge Challenger (5,8), Chevrolet Camaro (5,5), Kia Soul (5,3), Hyundai Veloster Turbo (5,2) и Nissan Versa (5,2).

0 от 500
  • #32
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до коментар 28 прод. ( преди 2 месеца )
    Можеш да си пуснеш всичките тестове,които има за Волво из нета. Имат тестове с техни автомобили как скачат от скали, скачат в канавки, удрят се в стени,други коли, камиони и т.н. Волво са обсебени от това автомобилите им да са сигурни. Това е най-важното за един автомобил - да е сигурен! Виж ако искаш и тези две клипчета: https://www.youtube.com/watch?v=6prtCtxk1ho колко тормоз отнесе това Волво и пак вървеше! И този "тест" с жив човек и удар в камион: https://www.youtube.com/watch?v=NESquSzqPHM
  • #31
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до коментар 28 ( преди 2 месеца )
    Волво още от 80 те години на миналия век разработват колите си, така че да са устойчиви на този смол овърлап. От 80 те, проумяваш ли за каква работа и тестове говорим. Затова и като въведоха този тест през 2012 някъде, болшинството от авт. марки се провалиха тотално в началото. Не и Волво, защото те от 30 години са си разработили колите за такъв удар. Погледни тестовете на моделите на Волво от тогава - S60, S80, XC60, даже и супер старото първо поколение на ХС90. Всичките им модели са Good!!!
  • #30
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до коментар 28 ( преди 2 месеца )
    Пич, такива видеа, вкл. това, съм гледал тонове. Волво точно в това му е силата - то измества силата на удара встрани, затова и колата продължава напред, докато при Ауди, колата поема изведнъж целият удар. Ако беше гледал дългите варианте на всеки от тези краш тестове, щеше да видиш колите в края на видеото снимани - клетката на Волво е непокътната и краката на манекена не са засегнати! Пак да напомня -гледайте видеата от 2012 и 2013, на смол овърлап, когато теста беше нов и вижте как са!
  • #29
    3 rate up comment 1 rate down comment
    carpe_diem ( преди 2 месеца )
    До защитаващия Ауди-то: Виж около 1-1:20 мин. как водачът си удря главата в А-колонката, докато при Волвото (след 1:30) си го спират възглавниците. Аудито е супер здраво, защото не поддава, обаче точно това плъзгане, което се получава при БМВ-то и Волвото е най-добре, тъй като не спираш до 0 км/ч за 1 метър. Отделно на шофьорската врата на Волвото само ламарината изскача, защото ръбът, в който се удря е остър. Самата структура на вратата вероятно е ок - там има други елементи, дето пазят.
  • #28
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Гледа ли видеото? Волвото сгъна врати клетка, добре че се плъзна иначе влизаше в купето Аудито и БМВ-то запазиха пътническата клетка непокътната. Сега кой какво написал е друга тема аз вярвам на очите си и те показват че БМВ Х5 и Ауди Q7 се справят по-добре. НЕ отричам, че Волвото не е сигурно, но при такъв удар предпочитам да съм в някоя от другите две джипки.
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    EuroNcap.com Audi Q7 2015 Adult Occupant 94% Child Occupant 88% Pedestrian70% Safety Assist 76% Волво ХС90 2015 Adult Occupant 97% Child Occupant 87% Pedestrian 72% Safety Assist 94% Та какво рече за сравнението между двете? Помниш ли какви бяха резултатите на Волво и Ауди, когато въведоха small overlap теста в САЩ? Аудитата бяха оценени с poor, а всички, абсолютно всички коли на Волво с good. А имаше автомобили на Волво, които бяха на доста стари платформи - ХС 90 още от 2002-2003! К ...
  • #26
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До коментар 21 ( преди 2 месеца )
    Виж краштестовете на новото ВолвоXC90, които вървят успоредно с тези на Ауди Q7 в youtube, ще видиш, че се справя доста по-зле от Аудито. Волво отдавна не са това което бяха. Да слагат много електроника която да предпазва от катастрофи но такива системи има и във всички останали премиум марки. Няма да коментирам и калпавите им двигатели. 2.0 дизел, шумен, харчи а не върви. Ето ти краш теста:https://www.youtube.com/watch?v=fvh-aN8QqTI
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    ми спри да пелтечиш тогава ...
  • #24
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до 22 ( преди 3 месеца )
    Нещо се опита да кажеш ли? Не ти се получи :-) Фактите не може да се оборят с напразно пелтечене!
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    умрелия във вол-во . ( преди 3 месеца )
    е като жиФ!