fallback

Volkswagen показа нова "мека" хибридна система

Технологията ще дебютира при бъдещото поколение на Golf

Германският производител Volkswagen продължава да подгрява интереса към новото поколение на Golf, като използва автомобилния симпозиум във Виена, за да представи нова хибридна система, работеща на 48 волта.

Според изявлението на компанията, новият Golf ще получи 48-волтов стартер-генератор и 48-волтова литиево-йонна батерия. Генераторът на задвижващия ремък е оборудван с електромотор, който дава допълнителна мощност и осигурява рекуперация на енергията.

В режим на рекуперация системата преобразува кинетичната енергия в електричество, което се съхранява в литиево-йонната батерия, разположена под седалката на пътника до шофьора. Тази енергия ще се използва за увеличение на мощността при ускорение.

Меката хибридна система също така изключва двигателя, веднага след като водачът махне крака си от педала на газта. От Volkswagen твърдят, че моторът се включва и изключва моментално, като този процес предизвиква минимални вибрации. Благодарение на тази функция, новият Golf ще пести по 0,4 л/100 км.

Първоначално нова система ще се предлага с двигатели с обем 1,0 и 1,5 литра от семейството ЕА211 evo, които работят с автоматична скоростна кутия с двоен съединителя. След това технологията ще започне да се внедрява и при други мотори и модели на компанията.

Снимка: Volkswagen

fallback
  • #16
    Село ( преди 5 години )
    Шиле ти 5 пари нямаш какво има да седиш и да се вайкаш за тая марка ами по добре погледни ,че е станало 2019 и ти работиш за 800лв при средна за Европа 3500.Недей се тормози за нещо на което и генератора само не мож му купи!!!!!
  • #15
    анонимен ( преди 5 години )
    Врътката е да си намалят общото количество емисии на теория, а на практика са си същите смърдялници.
  • #14
    Бай Оня ( преди 5 години )
    Фолк с Ваген били такива онакива абе всеки завистлив плюе. и как така всички в статиите за ВАГ айде у лево бе .Пишете си по вашите коли голяма завист голямо нещо егати и неудачниците
  • #13
    анонимен ( преди 5 години )
    Колко пъти ще я претоплят тази манджа? Накрая няма ли да го направят и да го пуснат, за да се види на практика,че всъщност нищо не могат! И всичкото това при условие, че други са го измислили и направили преди тях и вече се е доказало,като неефективно. Усложнява, оскъпява, намалява надеждността, увеличава теглото, а ефекта е икономия на гориво след втория знак на десетичната запетая.
  • #12
    анонимен ( преди 5 години )
    Колко пъти вече я представиха!? Нали в Голф 8 щяха да я слагат!
  • #11
    Щирлиц ( преди 5 години )
    Дошо пак е на линия.
  • #10
    бавареца ( преди 5 години )
    това което виждам е Continental 48 Volt Eco Drive . от 2016та година. или преводача е калпав или ВАГ се правят на интересни
  • #9
    ( преди 5 години )
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    Фолк с Ваген не подгряват абсолютнои нищо! Подгряването го правят подкупните, платени медии, които за какво ли не не спират да пишат за тази нещастна фирма. Ето така се погрява интереса към скапаните и модели, чрез непрекъснато писане, писане, писане. То не бяха заводи, джанти, проекти, бъдещи начинания, фантазии и фантасмагории всякакви. Пълна п0мия е това всеки ден да се пише за тази жалка компания. Явно добре плащат, за да се прави от определени медии.
  • #7
    Минаващ ( преди 5 години )
    Най-смешното е как в немощта си да произведат нещо по-добро се опитват да ни внушат как в ДВГ има бъдеще като му тургнат още 1000 ел системи свалят разхода с 0.0005 милилитра и се троши 10 пъти повече като ремо та струва хилядарки.Пълни тъпири.
fallback
Последни