fallback

Volkswagen показа нова "мека" хибридна система

Технологията ще дебютира при бъдещото поколение на Golf

Германският производител Volkswagen продължава да подгрява интереса към новото поколение на Golf, като използва автомобилния симпозиум във Виена, за да представи нова хибридна система, работеща на 48 волта.

Според изявлението на компанията, новият Golf ще получи 48-волтов стартер-генератор и 48-волтова литиево-йонна батерия. Генераторът на задвижващия ремък е оборудван с електромотор, който дава допълнителна мощност и осигурява рекуперация на енергията.

В режим на рекуперация системата преобразува кинетичната енергия в електричество, което се съхранява в литиево-йонната батерия, разположена под седалката на пътника до шофьора. Тази енергия ще се използва за увеличение на мощността при ускорение.

Меката хибридна система също така изключва двигателя, веднага след като водачът махне крака си от педала на газта. От Volkswagen твърдят, че моторът се включва и изключва моментално, като този процес предизвиква минимални вибрации. Благодарение на тази функция, новият Golf ще пести по 0,4 л/100 км.

Първоначално нова система ще се предлага с двигатели с обем 1,0 и 1,5 литра от семейството ЕА211 evo, които работят с автоматична скоростна кутия с двоен съединителя. След това технологията ще започне да се внедрява и при други мотори и модели на компанията.

Снимка: Volkswagen

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    "мека-та" хибридна система на Фолк с Ваген е, като една друга мека работа! Импотентните мъже и фирми са с меки работи. На ВАГените, само вурстовете, които произвеждат може да са твърди (което също е много съмнително). Всичко друго им е меко и не става за нищо. Не случайно феновете на марката са предимно с меkи kитkи, също, като "мека-та" им хибридна система. Поредната ВАГенска излагация и пълна технологична НЕмощ! Хората от кога правят пълни хибриди, а те още с меки го карат и то на картинки.
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    0.4 литра спестени в разход са 920 лева за 100 000км пробег. Тази система със сигурност има по-висока себестойност, а не съм много сигурен, че може да изкара 100 000км безпроблемно при тази марка. Демек VW е намерил начин да орязва петролните шейхове за тяхна сметка. Хитро.
  • #4
    Факт! ( преди 5 години )
    Ще...
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    това е от преди поне 2 години, имам тази система на артеон, пести около 0,7 литра на 100. напишете "mhev vw" в google и ще видите повече подробности.
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    От цялото бла-бла, разбрах само, че вече и ремъците имат електромотори, при това задвижващите!
  • #1
    младен ( преди 5 години )
    "Volkswagen показа нова "мека" хибридна система" - разбира се само на картинка ;)
fallback
Последни