В края на фискалната година, която приключи на 31 март 2019 г., японската автомобилна компания Mazda продаде 1 561 000 коли по целия свят. Най-голям успех производителят отчете в страните от Югоизточна Азия, САЩ и Австралия, както и, разбира се, в Япония.
Най-голям ръст в сравнение с предишната фискална година се наблюдава в Югоизточна Азия: продажбите се увеличиха с 18% до 137 000 автомобила. В Япония ръстът е от 2% до 215 000 единици. В Европа бяха продадени 270 000 бройки, а най-популярният модел на Стария континент бе Mazda CX-5. По-специално, в Испания продажбите се увеличиха с 5% до 21 000 единици, докато във Великобритания ръстът е с 1% до 39 000 бройки. В Северна Америка са продадени 421 000 автомобила, а в Китай - 247 000.
Приходите от продажбите през фискалната година са 27,8 млрд. евро, което доведе до оперативна печалба от 648,4 милиона евро и нетна от 496,1 милиона евро. Според прогнозите глобалните продажби през календарната 2019 г. се очаква да достигнат до 1 618 000 автомобила, оперативна печалба от 873 млн. евро и нетна от около 634,9 млн.
Като част от средносрочната си политика за управление, Mazda ще продължи да инвестира в продукти и технологии от следващо поколение, започвайки с пускането на глобалния пазар на новите Mazda3 и Mazda CX-30, който дебютира на автосалона в Женева през март. Наред с инвестициите Mazda планира да увеличи световните продажби през 2025 г. до 1,8 милиона превозни средства. Дотогава японската компания планира да увеличи приходите, рентабилността на продажбите и собствения си капитал.