IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mazda3 получи награда за дизайн

Японският модел взе главния приз в конкурса на Red Dot

Mazda3 получи награда за дизайн

Новата Mazda3 спечели главната награда Best of the Best за 2019 на престижния конкурс за продуктов дизайн Red Dot. Призът се присъжда на продукти, чийто дизайн се счита за иновативен и напреднал. Компактният модел на новото поколение, представен през март на автомобилното изложение в Женева, влиза в растящия списък от наградени автомобили на Mazda, проектирани в съответствие с философията Kodo: Soul of Motion.

Изразявайки японската естетика в прости линии и форми, дизайнерите на Mazda3 са премахнали всичко ненужно, така че панелите на каросерията да отразяват околната среда. Подходът "колкото по-малко, толкова по-добре" е приложен в целия автомобил. Например, такива елементи като фаровете и задните светлини, се отличават със своята стилистична чистота без нищо излишно, отбелязват организаторите на конкурса.

Mazda3

Международно жури подбра по-малко от 100 кандидати за приза Red Dot: Best of the Best от над 5500 заявки, получени от 55 страни. Критерии за избор бяха иновация, функционалност, ергономичност и дълготрайност. Mazda и другите победители ще получат наградите си на 8 юли на церемония в операта в германския град Есен. След това новата Mazda3 ще заеме своето място в експозицията "Дизайн на сцената" в Red Dot Design Museum в Есен и ще бъде представен в годишника на Red Dot, на уебсайта и в приложението за дизайн.

Сегашната награда е седма за автомобили на Mazda, създадени в съответствие с философията Kodo. Аналогизни призове получиха Mazda6 (2013), предишното поколение на Mazda3 (2014), роудстърът MX-5, компактният кросоувър CX-3 и Mazda2 (2015), както и купе-кабриолетът MX-5 RF (2017).

0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до #11 ( преди 4 месеца )
    искам да я виждам - красива е, но ми е мъка да я карам... И аз съм карал всички бензинови на мазда 3 без да работя в AVIS - и просто не- вър-ви :) на теб като ти харесва - ок. Всеки си е облъчен по някакъв начин.
  • #11
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Jezza ( преди 4 месеца )
    Отг> #9 Абсолютно вярно е, всичко което си написал. Само това за лоста на чистачките не го разбрах, но както и да е. Мога да ти добавя, да се опиташ да повдигнеш задната седалка и ще видиш дунапрена от долу -:) Въпреки всичко казано, незнайно как, но това си остава една от най-здравите и надеждни коли. Относно двигател, електроника, скоростна кутия, просто са много здрави и надеждни. Мазда са малко като Алфа, или не искаш да ги виждаш или друго не искаш да гледаш. 8-ма год карам Мазда 3 :-)
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Jezza ( преди 4 месеца )
    Отг до #8 Не говоря за 2.0 tsi 190 естествено , няма как да сравняш двутлитров с турбо и такъв без. Има висок въртящ момент, доста повече кончета но и разхода е литър повече поне. Говоря за 1.4 GDI, 1.5 TSI 150 к.с разбира се. Погледни му характеристиките, вървене и разход. И пак да кажа, не съм поредния драскач и че съм карал и продължавам да карам такива, тъй като работя за AVIS в друга държава. Просто атмосферния иска друг начин каране за да върви.На някой това не им допада.
  • #9
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Да, дизайнът е супер от 2013 насам. Само че само на снимка. Вътре като пипнеш, всичко скърца и е зле закрепено. Под изкуствената кожа има ужасно евтина, тънка и скърцаща пластмаса. Кората на вратата е захваната само по крайщата. Облицовката на тавана е от пресована хартия. Материалите изглеждат лукс, но задържат петна и прах. Да не говорим като започнеш да използваш колата. Лостът на чистачките е обърнат. Скоростната кутия рита като роботизирана ръчна и е доста неинтелигентна. И още мнооого.
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Jezza ( преди 4 месеца )
    Нещо си се объркАл .. ако си карал някой от 1.5тси 150кс или 2.0tsi 190кс или предните версии на тези - 1.4 150 и 1.8 180кс ще знаеш че мазда 3 е много спъната. Сори, но да бъдем реалисти.
  • #7
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Jezza ( преди 4 месеца )
    Понеже съм карал и двата, ще ти споделя - върви и гори, точно колкото и турбиниран миксер. Всъщност техн. спец. и сравнение можеш и сам да намериш. Разликата е само, че не гори масло.
  • #6
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    дизайна им е супер и от предното поколение. Моторите са им архаични атмосфери...
  • #5
    0 rate up comment 6 rate down comment
    до Jezza ( преди 4 месеца )
    Само да имаше и част от двигателите на споменатите марки... само дизайн не е достатъчен за мен - иначе наградата е заслужена.
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    няма значение ( преди 4 месеца )
    Първата ми кола беше 323F BA 95' - за мен една от най-красивите коли на времето в сегмента си. От тогава досега може би само 1 или 2 генерации на 3ката не са ми допадали като дизайн. Супер стил и силует! По мое мнеие си заслужава наградата.
  • #3
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Jezza ( преди 5 месеца )
    Понеже статията е за новата Мазда 3, ти как точно разбра това, което пишеш ? Качество, спирчаки, шумоизолация - кара ли вече такава ? Аз лично изгледах доста ревюта на журналисти от целия свят и твоето изказване доста се разминава с техните впечатления. Именно шумоизолацията и спирачките са подобрени значително. За качеството всички коментари са, че по-скоро изглежда на премиум автомобил. Намери време, отиди виж я на живо. Сложени до нея, марки като VW, Skoda и Seat например, изглеждат архаично!