IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz и Audi отчитат сериозен спад в продажбите

За периода януари-април те са намалели съответно с 5,6 и 5,9%

Mercedes-Benz и Audi отчитат сериозен спад в продажбите

Значителен спад в продажбите на нови автомобили на световните пазари през април и от началото на годината отчетоха два от най-големите германски производители - Mercedes-Benz и Audi.

През април Mercedes-Benz е реализирал 181 936 автомобила, което е с 5,5% по-малко от същия месец на миналата година. За периода януари-април тази година продажбите са намалели с 5,6% в сравнение със същия период на 2018 г. и възлизат на 742 809 бройки. Брандът Smart е продал 11 573 коли през април (+ 14.3%), а през януари-април - 38 621 (-5.5%). Компанията отбелязва, че благодарение на пазарния успех на новия Mercedes-Benz A-Class, продажбите на пазара на компактни автомобили се увеличават.

На европейския пазар през април тази година Mercedes-Benz е продал 71 263 бройки (-4,8%). В Германия са реализирани 24 970 автомобила, което е с 1,3% по-малко от април 2018 г. Във Франция продажбите нарастват както през април, така и през първите 4 месеца на годината, като отчитат нов рекорд за януари-април с 2,8% повече от същия период на 2018 г.

В Азиатско-Тихоокеанския регион продажбите на Mercedes-Benz са намалели с 1,4% до 79 125 единици. По-специално в Китай, страна, която остава основен пазар за компанията, са реализирани 232 050 бройки за първите четири месеца на годината (+ 2.2%). През април обаче показателите са се увеличили само с 0,8% до 57 707 продадени коли. В Северна Америка германският автомобилен производител е продал 111 668 коли (-11,7%) през първите четири месеца на годината. В САЩ са били реализирани 2949 (-15,7%) през април и 94 120 коли (-11%) за първите 4 месеца.

Audi Q3

Глобалните продажби на Audi през април са намалели с цели 12,8% в сравнение с миналата година (общо продадени 140 300 бройки), а за първите четири месеца спадът е с 5,9%. В Европа през април са реализирани 66 900 автомобила, което е спад от 7,8% на годишна база. От началото на годината Audi е продала около 271 100 автомобила на Стария континент (-6% спрямо същия период на 2018 г.). Германия е приключила април със спад от 10,5% до 23 893 автомобила, а за периода януари-април на местния пазар са били продадени 100 656 бройки (-3.1%).

В Китай 205 698 клиенти са решили да купят Audi от началото на годината, което е спад от 0,5%. Реализираните 46 364 автомобила през април са били с 11,5% по-малко в сравнение с рекордните цифри за 2018 г. В  Северна Америка компанията е продала 76 800 коли от януари досега, което прави спад от 10,3%. Около 19 400 автомобила (-20,2%) са реализирани в региона през април. В САЩ Audi отчита 15 044 продадени коли (-21,4%) през април, както и 63 139 (-8,7%) от началото на годината.

0 от 500