fallback

Mazda навлиза в премиум-сегмента

Японците готвят директен конкурент на BMW 3-Series и Mercedes-Benz C-Class

Компанията Mazda започна да подобрява моделната си гама, което съответно води и до промяна в ценовата политика - новите седани Mazda 3 и Mazda 6, както и кросоувърът CX-5 да по-привлекателни за клиентите, но и са по-скъпи. Според Jalopnik, това е първата крачка на японския производител към навлизане в премиум-сегмента.

Изданието се е добрало до последния инвестиционен отчет на Mazda, в който се потвърждава разработката на 6-цилиндров двигател с технология Skyactiv-X, както и на негова дизелова версия Skyactiv-D. А това означава, че японската марка ще се присъедини съвсем скоро към други премиум-производители, използващи аналогични мотори - такива като Audi, BMW, Jaguar и Mercedes-Benz. 

В отчета на компанията е казва още, че предстои да бъде разширен дизайнерския език Kodo, използван при последната Mazda 3, както и да се допълни гамата модели с "меки" и "зареждащи се" хибриди. Едновременно с това започва разработката на специална платформа за автомобили с надлъжно разположение на мотора и система за задвижване на четирите колела (в стандартния вариант тя ще е със задно предаване).

Всичко това е част от новия план на Mazda, който предвижда създаването на цяла гама модели от ново поколение, които ще излязат през периода 2020-2025 г. Основна роля в него играе новата Mazda 6, която ще бъде със задно предаване, редови 6-цилиндров двигател и дизайн в стила на концептуалния модел Vision Coupe (на снимката).

Тези промени ще доведат и до повишаване на цените на моделите на марката. Заради новата платформа, 6-цилиндровия мотор и задното предаване Mazda 6 ще бъде позиционирана като директен конкурент на BMW 3-Series и Mercedes-Benz C-Class. 

Снимка: Mazda

fallback
  • #24
    До маздьо ( преди 5 години )
    Да докараш и един Тигуан от тия по 200 кс да ги премерим и с СХ5-цата, да си тръгне без опашка гущерчето ,нищо че е с 6 кс отгоре!Да видиш дали върви атмосферния двигател в спортен режим?Малко ще ме набуташ с бензина ,че повечко гори като активираш "Спорт", но за такива като тебе-винаги!
  • #23
    Защо не ( преди 5 години )
    Имам две Мазди закупени чисто нови- Мазда 3 1.6 105 кс,която четох по-долу беше мощно оплюта,вече е 10 годишна!Другата е нов СХ5 - 2.5петрол-194 кс.Първо нямам намерение да ги сменям скоро.На този долу - да дойде с един Голф 105 кс(има такива) и да ги пробваме където и както иска - драг, на магистрала,път със завои - каквото каже,да види колко струва прехвалената му немска техника,смешен (е меко казано) ще го направя!Японските 105 кс са не по-малко от 101 на колелата, а Гоуф я удари 94-95 я не
  • #22
    маздю ( преди 5 години )
    много са тенекиени даже кламерите на документите им ръждясват
  • #21
    mazdjo ( преди 5 години )
    нещо сте се объркали пичове ама доста
  • #20
    Triforce ( преди 5 години )
    Исках да напиша конкуpент, но сайта винаги редактира тази дума! Като искате филтър, вземете сложете променливи на думата за филтър и когато е конкуpент, да не я филтрира. Попитайте някой програмист, ако не можете вие!
  • #19
    Triforce ( преди 5 години )
    Аз мисля, че ако се напънат малко, могат да докарат конглокент на БМВ и Мерцедес!Дизайна го имат, технологиите ги имат, само да направят по-приятни седалки, да вкарат вентилация на седалките, да сложат щорички на задните стъкла и разни такива други глезотийки и да видите как ще е конглокент! Да, тези екстри не са безплатни, но пък няма да оскъпят и автомобила с 10 000 лева...
  • #18
    Triforce ( преди 5 години )
    Стига сте плюли по всичко бе хора!Карал съм Мазда 6 на тест-драйв и мога да ви кажа, че след 5 минути карах колата, все едно я карам от 5 години. И това го установи и човека до мен, защото през цялото време обсъждахме кое ни харесва и кое не и пътя го гледах с едното око, както се казва. Много лесно се кара и е приятна! Не ми хареса, че е доста олекотена и на някои мостове буквално подскачаше. Всичко останало е наред!За парите си е по-добре от умряла Тойота или Фолксваген!
  • #17
    анонимен ( преди 5 години )
    Понеже съм имал няколко Мазди, мога да ти кажа, че точно тази марка създава усещането, че колата повече върви отколкото е мощността и. Малко по-директни са настройките на всичко и от там идва усещането. Но ти mazdjo няма как да го знаеш това, защото не само, че никога не си имал Мазда, но очевидно и никога не си карал.А като спомена за екстрите първата ми Мазда беше 323 ф. Стандартно си имаше климатик и 4 ел.стъкла. Стандартно оборудване.Тога нямаше немска марка да ги предлага тези неща гратис
  • #16
    анонимен ( преди 5 години )
    И за какво се е представяла тогава, а не е била същото, че нещо не се сещам? Това да не са ти немските кошници да те лъжат за какво ли не!. А този разход на гориво, който споменаваш е или лъжа или просто не можеш да караш. Всъщност, първата ти лъжа е, че имаш такава кола. А за хендсфрий да си беше поръчал бе джени, като ти е такъв голям проблема. Я виж немските кошари колко екстри нямат или те карат да си ги поръчваш и да плащаш за тях. И как така не усещаш мощността? Колко коня искаш да са?
  • #15
    mazdjo ( преди 5 години )
    То аз vw нямам ,но съм карал доста рента кар коли ,а те повечето са нови та затова имам повече впечатления от теб праслук миличък
fallback
Последни