fallback

Mazda навлиза в премиум-сегмента

Японците готвят директен конкурент на BMW 3-Series и Mercedes-Benz C-Class

Компанията Mazda започна да подобрява моделната си гама, което съответно води и до промяна в ценовата политика - новите седани Mazda 3 и Mazda 6, както и кросоувърът CX-5 да по-привлекателни за клиентите, но и са по-скъпи. Според Jalopnik, това е първата крачка на японския производител към навлизане в премиум-сегмента.

Изданието се е добрало до последния инвестиционен отчет на Mazda, в който се потвърждава разработката на 6-цилиндров двигател с технология Skyactiv-X, както и на негова дизелова версия Skyactiv-D. А това означава, че японската марка ще се присъедини съвсем скоро към други премиум-производители, използващи аналогични мотори - такива като Audi, BMW, Jaguar и Mercedes-Benz. 

В отчета на компанията е казва още, че предстои да бъде разширен дизайнерския език Kodo, използван при последната Mazda 3, както и да се допълни гамата модели с "меки" и "зареждащи се" хибриди. Едновременно с това започва разработката на специална платформа за автомобили с надлъжно разположение на мотора и система за задвижване на четирите колела (в стандартния вариант тя ще е със задно предаване).

Всичко това е част от новия план на Mazda, който предвижда създаването на цяла гама модели от ново поколение, които ще излязат през периода 2020-2025 г. Основна роля в него играе новата Mazda 6, която ще бъде със задно предаване, редови 6-цилиндров двигател и дизайн в стила на концептуалния модел Vision Coupe (на снимката).

Тези промени ще доведат и до повишаване на цените на моделите на марката. Заради новата платформа, 6-цилиндровия мотор и задното предаване Mazda 6 ще бъде позиционирана като директен конкурент на BMW 3-Series и Mercedes-Benz C-Class. 

Снимка: Mazda

fallback
  • #14
    mazdjo ( преди 5 години )
    2011,аз още си я карам защото съм и първи собственик,но просто за парите си е леко поумряла и не е това което се представя
  • #13
    анонимен ( преди 5 години )
    Каква е тая Мазда 1,6 105 к.с. бе ВАГи-налче? От коя година е? От 5 г.насам ти гарантирам, че такава Мазда с такъв мотор и мощност НЯМА! А какво да кажем, като любимата ти селска марка ФръцВаген все още предлага Поло с феноменалните 65 к.с. и Гоуф с 85 умрели немски магарета. Тея живеят в миналия век още, а феновете им са още по-зле.
  • #12
    Оризарето ... ( преди 5 години )
    яко са възбудиха от тиа мазни "премиум" амбиции! )))))))))))))))
  • #11
    mazdjo ( преди 5 години )
    то една кола не е само накладки и крушки,иначе какво да кажа някак тъпо е да предлагаш хечбек с 1,6 бензинов мотор 105 коня които трудно се усещат 17 колела подгряване на седалките о парктроници но без хендсфрий и среден разход 9,5 без значение как караш си е леко хумористично пък нека са много надеждни и без да се сърдите VW са повече коли за парите си
  • #10
    mazdjo ( преди 5 години )
    тромави харчещи архаични атмосферни мотори да им имах премиумс
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    Форд, Тойота и бременна ученичка вкъщи, все същия срам.
  • #8
    До долния ( преди 5 години )
    Явно и прекомерната консумация на ориз води до необратими увреждания! "Премиум" - малолитражка! ахахахаха
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    ВАГ-иналче, карай си премиум Гоуфа нов внос и не се прави на умен, защото не ти се получава! Кух си, като лейка! А Мазда, доста отдавна превъзхождат в много отношения немските премиуми. Така, че е съвсем в реда на нещата да го обявят, че са премиум марка в много отношения.
  • #6
    Всички ... ( преди 5 години )
    минават на 4Х4, мазна пак с 15 години назад! "Премиум", пфф ...
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Ами Мазда може и да успеят, по същата логика, както винаги има първи път! :)
fallback
Последни