Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Китай разрешава износа на употребявани коли

Либералният режим обхваща 10 града и провинции

Китай разрешава износа на употребявани коли

Търговският министър на Китай официално разреши износа на употребявани коли от страната, като с това правителството стартира още една мярка за подобряване на продажбите на нови автомобили на най-големия пазар в света.

Това решение идва след като миналата година пазарът в Китай отбеляза спад за първи път от 90-те години насам. И заради притесненията, че спадът може да продължи правителството в Пекин прие данъчни облекчения по-рано тази година, за да подкани китайците да продължат да харчат.

Разрешението за износ на употребявани автомобили включва десет китайски града и провинции, сред които попадат и Пекин, Шанхай и Гуанджон, като се очаква, че това ще подкрепи автомобилния сектор.

Сега предстои търговското министерство да състави списък с компаниите, които ще имат право да изнасят употребявани, както и да уточни проверките и тестовете, на които тези коли трябва да бъдат подложени преди да заминат зад граница.

Анализаторите на китайския пазар определят потенциала на износа на употребявани коли като „огромен” и очакват той да ускори покупките на нови автомобили.
Пазарът на употребявани коли в Китай е много по-малък от този на нови коли, което е обяснимо с оглед на развитието на страната. През миналата година в Китай са били изтъргувани 13,82 милиона употребявани коли, което е два пъти по-малко от продадените нови коли – 28,08 милиона, според данните на търговското министерство.

0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Руснаците били мърляви в поддръжката,хахаха. Ти изобщо не познаваш руснаците, за да я напишеш тази глупост! Виж за италианците да го напишеш ще се съглася, но повярвай ми руснаците боготворят автомобилите, които имат и правят всичко възможно да са обслужени подобаващо. Рядко ползват фирмени сервизи, като нас, но колите си ги гледат, като писани яйца, а италианците са всеизвестни мъ.рлячи. Както и да е китайски внос едва ли ще има за Европа. Тук има достатъчно други таралястници за нов внос.
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Алексей ( преди 1 седмица )
    Познавайки доста добре ситуацията в Китай, това са автомобили от първата вълна на автомобилизацията от 90-те години. Колите за 3-4 години навъртат доста километри (150 - 250 000). Китайците не са старателни, по-мърляви са от руснаците в подръжката. Маслата се сменят след пробег от 30 000 км, които се правят за 6 месеца средно. Такава корола е15 от снимката, струва поне 10 000 долара и повече, а при нас са по 8 - 9000 лв. и едва ли би получила разрешение да се изкара.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Че тук няма да се купуват е ясно. Но е много вероятно реално да не са по-лоши от боклука който се внася тук.
  • #3
    1 rate up comment 3 rate down comment
    123 ( преди 1 седмица )
    Няма луд който да ги купи тук. Ще изнасят за по-тъпите азиатски държави - Северна Корея, Виетнам, Лаос
  • #2
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Achtung ( преди 1 седмица )
    И нека контейнерите тръгнат насам. Вече ще почнем да караме дългите версиите
  • #1
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    "Горубляне - мой втори дом... " - разпадаща се китайска кола 8ма употреба.