IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen отново отложи дебюта на новия Golf

Причината е същата - проблем със софтуера на модела

Volkswagen отново отложи дебюта на новия Golf

Компанията Volkswagen обяви нови срокове за старт на продажбите на следващото поколение на най-популярния си модел Golf. Причината са модерните цифрови функции на хечбека, включително и актуализацията на софтуера. Тяхното внедряване в автомобила все още създава проблеми на инженерите на марката.

Главният изпълнителен директор на компанията Юрген Стакман заяви през Automotive News, че продажбите на новия Golf в Европа ще стартират през 9-ата седмица на 2020 г. Като конкретна дата това означава 24 февруари.

"Никога не сме крили факта, че софтуерът - една област от изключително важно значение за бъдещите продукти, е огромно предизвикателство за нас. Екипът ни работи под огромен натиск, като основни проблем е способността на автомобила да актуализира софтуера си от разстояние. Това го прави потенциално уязвим за хакерски атаки", коментира шефът на Volkswagen.

Стакман допълни, че бъдещата сигурност на автомобила е основният приоритет пред инженерите на марката. Защитният код на модела е 10 пъти по-голям от този на смартфон, което прави нещата още по-сложни.

VW Golf

"Ако смартфонът на клиента не работи, това не е фатално. Но пък, ако при един автомобил се появи проблем и софтуерът откаже, това вече може да бъде фатално", обясни Стакман, като посочи и друг проблем, с който екипът му трябва да се справи. Това е дали актуализацията на софтуера от разстояние влияе на хомологацията на колата. 

"След като добавяте ново съдържание към превозното средство, вие казвате влияние върху неговите характеристики. Това е напълно нова област за нас и ние работим заедно със съответните агенции, които трябва да одобрят автомобила. Тези процеси обаче все още не са дефинирани, тъй като са нови не само за нас, но и за тях", обясни босът на VW.

Първоначално от компанията имаха намерение да представят новия Golf през лятото, а световната му премиера да се състои на автосалона във Франкфурт през септември. След това обаче плановете се промениха и на изложението в Германия ще видим първия електрически хечбек на марката от семейството ID. Кога ще бъде показан следващия Golf, засега не е ясно.

Снимки: Automotive News

0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 4 години )
    Още ли печки ще правите ***
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до 12 ( преди 4 години )
    За децата ти не знам, на какво са се смяли, сигурно на теб ако си рестартирал рутера :-) Лично аз доста се посмях на теб. За теб е ясно, че е късно да се образоваш, но поне обясни на децата си, че хората които искат да цъкат плюсове и минуси, ползват платена версия на VPN. Поради тази причина аз лично не обръщам внимание на това.
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до: 12 ( преди 4 години )
    От тези 790хил., продадени Голфа, 445хил. са продаени в Европа, като почти половинта 211хил. са в Германия. За останалия свят остават 344хил. Голфа. За сравнение, от тези 1 187 000 Corolla, едва 89 000 са продаени в Япония. Разбираш ли, че само кон с капаци като теб, не вижда по далече от носа на един обикновен Германец.
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до: 12 ( преди 4 години )
    10.8млн. са, но в това число влизат всички марки на VW Group - VW, Audi, Skoda, Seat, Bugatti, Lamborghini, Bentley и Porsche. За да ти стане по-ясно, продажбите, ако говорим конкретно за Голф, за 2018-a той е на 6-о място ( 790 000бр. ) и няма шанс да стигне първия Corolla (1 187 000 бр.) Разбираш ли сега, че си поредния ***, който си мисли, че Германския народен автомобил е нещо кой знае какво. Производство на автомобили-Германия (5 120 409), почти два пъти по-малко от Япония (9 728 528).
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BG citizen ( преди 4 години )
    VAG - гините, какво става ? Проблеми със свършването, а? :-)))) Ахахаххх
  • #9
    7 rate up comment 1 rate down comment
    turboera ( преди 4 години )
    Пройзводител номер едно в момента е Рено-Нисан-Митсубиши.*** пак се изложи с познания.
  • #8
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Е как може да има гоуфов клас, като други първи са направили коли и са го създали този клас, а други продават по0вече. Гоуфов клас има САМО в АутоБилд и всички останали платени от немчугите медии. Разбира се и в празните кратуни на ***, като теб също има гоуфов клас. И да те светна, такъв клас автомобили НЕ СЪЩЕСТВУВА. Няма го никъде по света, освен в празната ти глава.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    111 ( преди 4 години )
    Къде е Тесла в това отношение къде е Фолксваген ... на светлинни години назад са. Но аз например не искам да ми се обновява софтуера дистанционно, но кой ли ни пита ...
  • #6
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Не са производител номер едно, информирай се. Голфовия клас му казват само в Европа и това вече отива към старите разбирания. Какви стандарти пък следват другите компании, нещо хибрида на Голф ли да следват или кое ? Говориш като някой заключен 10год. в една стая и вчера излязал.
  • #5
    5 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Толкова са изостанали, че са производител номер едно в света и то продават скъпо и прескъпо. Всички производители си мечтаят за такова изоставане. С специално Голфа задава стандартите в този клас, наричан Голфов клас а всички останали компании следват зададените стандарти.