Всяка автомобилна компания има провали – модели, които като идея са страхотни, но се оказват неуспешни – заради лошо качество на производство, грешен момент, в който излизат на пазара или пък по друга причина. Сред провалите обаче има и такива, които остават завинаги в историята. Като тези, които намират място в тази селекция.
Най-големите провали в автомобилната индустрия (ГАЛЕРИЯ):
Citroen Bijou (1960)
Bijou е създаден с идеята да е модел, който да използва техниката от хита 2CV, включително и шасито, но да е позициониран сред компактните купета. Моделът е насочен основно към британския пазар, но се оказва провал заради ниското качество на изработка и дизайна. Продадени са едва 207 бройки.
Bijou е създаден с идеята да е модел, който да използва техниката от хита 2CV, включително и шасито, но да е позициониран сред компактните купета. Моделът е насочен основно към британския пазар, но се оказва провал заради ниското качество на изработка и дизайна. Продадени са едва 207 бройки.