Подразделението Mercedes-AMG представи втория си модел, построен на модулната платформа MFA. Това е "горещият" седан A 35 4Matic, който е оборудван с 2,0-литров бензинов турбомотор с 4 цилиндъра и система за задвижване на четирите колеа с муфа, заключваща задната ос.
По аналогия с хечбека A 35 4Matic каросерията на седана е усилена допълнително с алуминиеви панели, което подобрява поведението на автомобила в завои и увеличава стабилността при висока скорост. Седанът се задвижва от 2,0-литров бензинов турбомотор, развиващ 306 к.с. и 400 Нм въртящ момент. Той работи в комбинация със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя.
Скоростите могат да се сменят от волана, като има и функция лаунч-контрол. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,8 секунди (с 0,1 секунди по-бавно от хечбека А 35), а максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.
В оборудването на модела влизат 18-цолови джанти AMG (19-цоловите са опция), медиен комплекс MBUX с гласово управление, цихфров приборен панел с 3 режима на изобразяване на информацията, допълнителни бутони на централната консола за управление на системата за стабилизация и за промяна на твърдостта на предлаганите като опция електронно-управляеми амортисьори.
Седанът е получил още AMG-волан, който срещу доплащане може да бъде заменен от вариант AMG Performance с два дисплея. В салона има спортни седалки с кожа и микрофибър, а също така селектор за смяна на режимите на движение с 5 профила на управляващата електроника.
Като опции за модела се предлага виртуален състезателен асистент AMG Track Pace, който може да записва до 80 параметра на автомобила при движение по писта, както и пакет AMG Aerodynamics, който включва увеличен преден сплитер, спойлер и допълнителни отвори на предната броня, увеличаващи завихрянето.
Снимки: Mercedes-AMG