fallback

Най-надеждните автомобили в САЩ

Ето кои модели изкарват 320 000 км без проблеми

Експертите от автомобилното издание iSeeCars съставиха класация на автомобилите, които могат да изкарат повече от 320 000 км (200 000 мили), без да получат сериозни проблеми. В списъка са само модели, предлагани на американския пазар. Изследвани са над 13,8 млн. автомобила, за да може да се определи, от който модел най-много машини успяват да навъртят този пробег без повреди.

Лидер в класацията е Toyota Sequoia, при която 7,4% от колите имат пробег над 320 000 км, без да им се е налагало да посещават сервиз за сериозен ремонт. Това, както и наличието на още два модела на марката в Топ 10, затвърждава японците като производител на най-надеждните автомобили.

Второто място си разделят два американски всъдехода - Chevrolet Suburban (на снимката) и Ford Expedition. При тези модел около 5% от машините са преминали посочената граница в пробега без повреди.

Веднага след тях - с резултат от 4,9%, се нарежда GMC Yukon във версията си XL. На пета позиция е Toyota 4Runner с 3,9%, а в Топ 10 място влизат още Chevrolet Tahoe - 3,8%, Toyota Highlander Hybrid (на снимката долу) - 3,1%, Honda Ridgeline - 3%, GMC Yukon - 2,8% и Toyota Tacoma 2,6%.

В класирането по марки, напълно естествено, начело е Toyota с 1,7%, следвана от Honda - 1,5%, GMC - 1,4%, Chevrolet - 1,2%, Ram – 1,1%, Ford - 1,0%, Acura - 0,6%, Subaru - 0,6%, Dodge - 0,6% и Cadillac - 0,5%.

От европейските модели най-висока оценка получава Volvo XC90, който заема пето място в класа на луксозните автомобили. При шведския кросоувър 1% от колите са навъртели 320 000 км без повреди.

Снимки: Производителите

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    ТОЙОТА и всички останали!!!
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Зависи какво значи сериозна повреда. Смяна на съединител сериозна повреда ли е? Иначе е нормално кола да мине 320 000 км. без ремонт по двигателя, но ще смени съединител, кормилни накрайници (няколко пъти), предни носачи (заради пътищата в БГ), лагери (около 300 000 обикновено се обаждат), акумулатор (на всеки от 3 до 7-8 години), крушки (ако е със стандартни), накладки (на всеки от 15 до 90 хил. км), спирачни дискове. Евентуално ако се кара само по западни магистрали, може и нищо да не се сменя
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    китайските волва не излизат от сервизите как успяват да ги навъртят тия километри си е магия
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    От много години японците са винаги начело в класациите по здравина и качество. За поредна година нищо не се е променило. Браво и на Волво, че само ту отсрамват европейците.
fallback
Последни