fallback

Най-надеждните автомобили в САЩ

Ето кои модели изкарват 320 000 км без проблеми

Експертите от автомобилното издание iSeeCars съставиха класация на автомобилите, които могат да изкарат повече от 320 000 км (200 000 мили), без да получат сериозни проблеми. В списъка са само модели, предлагани на американския пазар. Изследвани са над 13,8 млн. автомобила, за да може да се определи, от който модел най-много машини успяват да навъртят този пробег без повреди.

Лидер в класацията е Toyota Sequoia, при която 7,4% от колите имат пробег над 320 000 км, без да им се е налагало да посещават сервиз за сериозен ремонт. Това, както и наличието на още два модела на марката в Топ 10, затвърждава японците като производител на най-надеждните автомобили.

Второто място си разделят два американски всъдехода - Chevrolet Suburban (на снимката) и Ford Expedition. При тези модел около 5% от машините са преминали посочената граница в пробега без повреди.

Веднага след тях - с резултат от 4,9%, се нарежда GMC Yukon във версията си XL. На пета позиция е Toyota 4Runner с 3,9%, а в Топ 10 място влизат още Chevrolet Tahoe - 3,8%, Toyota Highlander Hybrid (на снимката долу) - 3,1%, Honda Ridgeline - 3%, GMC Yukon - 2,8% и Toyota Tacoma 2,6%.

В класирането по марки, напълно естествено, начело е Toyota с 1,7%, следвана от Honda - 1,5%, GMC - 1,4%, Chevrolet - 1,2%, Ram – 1,1%, Ford - 1,0%, Acura - 0,6%, Subaru - 0,6%, Dodge - 0,6% и Cadillac - 0,5%.

От европейските модели най-висока оценка получава Volvo XC90, който заема пето място в класа на луксозните автомобили. При шведския кросоувър 1% от колите са навъртели 320 000 км без повреди.

Снимки: Производителите

fallback
  • #14
    горубляне ( преди 5 години )
    Имам случай:- преди време Мерджан Е класа на половин милион км. го направихме 145 хил. купиха го и наскоро същите хора дойдоха да търсят от мен още един, понеже с него навъртяли /още/ половин милион без забележки и са доволни, ама вече им трябвали два..
  • #13
    анонимен ( преди 5 години )
    Да малките двигателчета с принудително пълнене не са издръжливи така, както големите атмосферки, но пък има малки моторчета японски от 1.0 до 2.5 , които са без турбота и издържат изключително много. Като ти казвам много, смятай на над 500 000 км са и само консумативи и гориво са сменяни. При европейските производители няма подобно качество. За американските не мога да кажа, защото не съм бил собственик и нямам личен опит. Показателно е обаче, че Тойота навсякъде се славят с качество.
  • #12
    JEEP ( преди 5 години )
    Защо е така, отговорът е много *** - всички автомобили, които са в челните места, са с голям обем на двигателите, над 3.5 - проблемите идват от малките двигателчета, напомпани с турбота мурбота и тн
  • #11
    Трошев ( преди 5 години )
    Къде са сега немците от ТУВ сега да кажат, че трошетата нямали проблеми при минаване на ГТП-то?
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    Моята шефка си купи чисто нов на лизинг Рав4 чрез 2013 година. Още го кара, като нов е. Жалко, че си развалиха хубавия дизайн, който имаха Тойота през 2008-2014.
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    Това е твърде относителна статистика. Най-много зависи как се карат и поддържат автомобилите, изброените са все семейни коли.
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    Личен опит - карах 10 години Тойота Корола Версо, закупена нова от магазина. Само консумативи - накладки, дискове, съединител, масла и филтри. НИЩО друго. Е, и гориво, разбира се.
  • #7
    Иии ( преди 5 години )
    Ми че мойто пунто 2000год е на 280000, аз го имам от както беше на 120000, освен масла и ролки друго не е пипано по тая кола, и една смяна на легена на картера (поради много напреднал стадий на корозия), а е само 1.2 60коня... Тези, които са изброени аз не видях модел, двигателя на който да е под 3000 кубика честно казано, нормално да изкарат над 320000 хиляди че дори двойно.... При положение че жената има соната 2007 год, такси, в момента е на 750000 км и има само смяна на скорости веднъж хах..
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    В абсолютно всички класации по света марката Тойота е в челните места по здравина и качество. Така, че тази класация за САЩ не е нещо различно от останалите. Дори самите германци преди време признаха, че Тойота е най-качествената марка. В немските технически университети се изучават методите за производство и контрол на качеството създадени от Тойота. Изучават ги, но никой още не е успял да постигне такова качество, като тяхното. Факт!
  • #5
    До: 4 ( преди 5 години )
    Ти правиш ли разлика между повреда и смяна на консуматив? Май не! А книжка имаш ли? За кола няма да те питам, защото се вижда, че елементарни познания нямаш по въпроса, но коментираш.
fallback
Последни