IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renegade и Compass започнаха хибридизацията на Jeep

Двата модела получиха еднаква бензиново-електрическа система

Renegade и Compass започнаха хибридизацията на Jeep

Формално в гамата на Jeep досега имаше един хибрид - новото поколение на Wrangler. Той обаче е тка нареченият "мек хибрид", при който малък генератор помага на 2,0-литровия турбомотор при стартиране, а също така и при спиране, когато събира енергия. 

На салона Женева обаче американският производител показа първата си пълноценна смесена система, в която влизат двигател с вътрешно горене и електромотор. Тя се поставя на два модела - Renegade и Compass, които са изградени на една и съща платформа, като бензиновият мотор и електрическият двигател не са свързани.

Jeep

В случая предните колела се задвижват от 1,3-литров агрегат с турбо от семейството GSE, който през миналата година дебютира на обновения Renegade. За задните отговаря отделен електромотор, като инженерите на Jeep наричат тази система eAWD.

При по-малкия хибрид -  Jeep Renegade PHEV, системата ще развива между 190 и 250 к.с., докато за по-големия - Compass PHEV, ще е достъпна единствено максималната мощност от 240 к.с. 

Jeep

Само на ток и двата кросоувъра ще изминават до 50 км, като акумулаторите ще се зареждат от електропреносната мрежа. Максималната скорост в този режим е 130 км/ч. В хибриден режим машините ще ускоряват от 0 до 100 км/ч за около 7 секунди. Те разполагат със специален цифров приборен панел, на който излизат показанията за потреблението на енергия.

Jeep

Освен по-нисък разход на гориво, новата хибридна система позволява и по-добро разпределение на тягата между осите, което е особено полезно при движение по тежък терен. От Jeep ще разкрият всички характеристики на двата кросоувъра в края на годината, а излизането им на пазара е предвидено за 2020 г.

Снимки: Jeep

0 от 500