fallback

Peugeot се връща в Щатите, Citroen влиза в Индия

PSA стартира глобална експанзия

След почти 30 години отсъствие френската марка Peugeot ще се завърне на пазара в САЩ, като това е част от стратегията на PSA за експанзия извън Европа.

Освен това PSA планира да лансира Citroen в Индия, както и да върне Opel в Русия. Целта на този амбициозен план е до 2021 година продажбите на групата извън Европа да нараснат с 50%. Сега европейските пазари носят 80% от глобалните продажби на алианса, а френската компания купи Opel през 2017 година, като германската марка е също предимно ориентирана към Стария континент.

PSA отчете рекордни продажби и приходи за 2018 година, след което повиши очакванията си за печалба в средносрочен план, но в същото време обаче развитието на компанията и печалбата разочароваха някои  инвеститори и цената на акциите на компанията спадна.

Под ръководството на Карлош Таварес PSA даде старт на обещаното отдавна завръщане в Щатите и първата крачка беше направена с лансирането на програма за споделяне на автомобили в Сиатъл и Вашингтон.

Но пълноценното завръщане на Peugeot в Щатите, планирано за 2026 година, ще стане с производство на коли, идващи от Европа и Китай, което прави планът уязвим при налагане на нови търговски мита и ограничения. Това призна Таварес, който уточни, че ще изчака края на настоящите преговори на Вашингтон с Китай и Европа, за да получи повече яснота за митата.

Таварес потвърди, че PSA няма намерение да съживява дилърската си мрежа в Щатите, а планира да използва други „креативни начини за дистрибуция” на автомобили, но не уточни какво има предвид.

fallback
  • #5
    Moon ( преди 5 години )
    В Щатите никой няма да те разбере, ако им кажеш D или Е сегмент. Най-продаваните автомобили с САЩ, освен пикапите са SUV, така че Пежо трябва да залагат на моделите с две нули по средата. А там пък каква конкyренция ще имат...
  • #4
    Шакарон ( преди 5 години )
    За 607 говорех, не за C6.
  • #3
    Шакарон ( преди 5 години )
    Може пък стъпването в САЩ да ги подтикне да възродят легедента C6 или да инвестират в посока автомобил от E сегмент.
  • #2
    Шакарон ( преди 5 години )
    Не знам кой стои и кой не стои зад тях , но Пежо няма модели, които да се concoRИРаt с най-продаваните в САЩ. Там се карат предимно D и E сегмент + най-луксозния, а от тези сегменти, Пежо има само в D - 508, което пък и не е с много мощни двигатели, докато там се тачат най-много 3.0 V6 + моторите, тъй като бензинът е стотинки, а автомобилът върви яко.Интересно ще бъде какво ще покажат там, какви ще бъдат продажбите, на кои модели и т.н..
  • #1
    Именно ( преди 5 години )
    Тоя път ще успеят зад тях стои Китай които са купили акции и искат да спечелят.Нещата са вече други колкото и американците и англичаните да мразят французите.
fallback
Последни