IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Peugeot 508 e „Автомобил на годината” в България

Френският модел спечели 2 награди в конкурса на "Прес Авто Клуб"

Peugeot 508 e „Автомобил на годината” в България

Новото поколение на Peugeot 508 спечели титлата „Автомобил на годината 2019” в анкетата на „Прес Авто Клуб – България”. Конкурсът се провежда за 22-ри пореден път, като френският модел спечели първото място и в категорията „Лек автомобил”, където изпревари KIA Ceed, Ford Focus, Audi A6 и BMW 8-Series.

Марката Peugeot победи и в клас „Многофункционален автомобил”, където наградата е за модела Rifter. При „Кросоувърите” най-много точки събра BMW X5, който изпревари Volkswagen Touareg, Honda CR-V, Citroen C5 Aircross и Suzuki Jimny. В категорията „Градски автомобил” първото място е за Volvo XC40, а при „Еко автомобилите” – за Nissan Leaf.

Във финалното гласуване членовете на „Прес Авто Клуб-България” трябваше да посочат големият победител, като се избираше между спечелилите първото място във всяка категория. Така титлата отиде при Peugeot 508, като това е втората победа на френската марка в конкурса след 1999 г., когато печели Peugeot 206.

През 2018 г. награда отиде при Ford Fiesta, който спечели и в категорията за „Градски автомобил”.

Снимка: Прес Авто Клуб – България

0 от 500
  • #20
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Епа виж, че ги има още заблудени, дето видиш ли ако не е немско, не става. Такива сме ние, дори да се опариме просължаваме да отричаме и да си хвалим нашето и с отворени очи да не виждаме. И колега не е лъжа, че доста хора забогатяха с ВАГ сервизи.
  • #19
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Пиджо-кола на годината?!!Ай,стига бе,като красота-може би,като качество и цена-леле мале.Като всичко френско-външна красота,вътрешни ***.
  • #18
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    lordlosh ти погуби всички VAG-аджии. Как сега ще обясняват, че Голфа и Пасата са Nо. 1 Майсторчетата от сервизите ще те намразят, защото отваряйки очите на хората ще ги оставиш без хляб :)
  • #17
    5 rate up comment 0 rate down comment
    lordlosh ( преди 9 месеца )
    Нали се сещате как става това и по какъв начин. Та доста от тези класации са платени или понеже са правени от немци. Някога и аз бях фен на немското, но след 4 немски автомобила, смея да кажа всички проверени и купени в перфектно състояние, аз отдавна спрях да вярвам, че има само и единствено немско и другото е б.клук. Пълни глупости и пропаганда е това. Както и разходите им по каталог, които нямат нищо общо с реалността.
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    lordlosh ( преди 9 месеца )
    Проблема е в изработката на буталата и уж ги ревизират след 2012г. А разхода на масло е поради високата температура при двигателите с директно впръскване. Буталата се свиват, оттам х** със сегментите и се стига до разхода на масло. Караш си, караш, светва ти чека, ниска компресия и си за нови бутала и т.н. И тоя проблем го има и при 1.8тси и при 2-ките, затова и цените им като употребявани паднаха така рязко. 1.4тси 160-ка е страшен б.клук, иначе го избират многократно за двигател на годинат ...
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    lordlosh ( преди 9 месеца )
    И стигаме до бомбите със закъснител. 1.4tsi 160к.с., с турбо и компресор, избиран няколко пъти за двигател на годината. Само че тоя двигател рядко изкарва над 80хил. км, а дотогава редовно купуваш туба с масло. Моята на 80хил. км. вече и сипвах по литър на 1000 км. Веригата почна да трака на 85хил., съдинителите(сухите) сдадоха багажа на 87к. Проблеми с буталата и ако не ги смениш навреме, чупиш бутало, дереш цилиндри и отиваш на 5-6+ хил ремонт.
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    lordlosh ( преди 9 месеца )
    Всичките им фси-та и тси-та още от началото им 2003г., чак до 2011/2012г. са адски проблемни. Същото важи и за DSG-то в най-голяма степен е 7-скоростното ДСГ със сухите съединители, които рядко изкарват над 50к., а смяната им при дилъра е между 1500 и 2000 лева, според зависи какъв е автомобила. Веригите, които слагаха - адски проблемни, някои не издържат и 80к. Сумати статии се изписа за тях. Колко време им трябваше да ги оправят? Пардом те не можаха да ги оправят и минаха пак на ремък.
  • #13
    6 rate up comment 2 rate down comment
    lordlosh ( преди 9 месеца )
    Уникален автомобил по всички критерии. Пежо открай време вдигат качеството и здравината на автомобилите си, за разлика от немците, които са го свалили адски много и то е от доста време насам. Няма да отричам, че като материали в интериора германците са топ, но това няма никакво значение, след като колите им се чупят нон-стоп. Давам веднага пример, цялата гама на VW и събратята им Ауди, Шкода и Сеат.
  • #12
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Страхотен автомобил. В последните години бих си взел Пежо пред всички марки от сорта на Опел, Форд, Тойота, Мазда, Хюндай и подобни.
  • #11
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    пежо ако си оправят цените на новото 508 ще залеят пазара в ниския клас немската тройка са далеч от дизайна и качеството на материалите които ползват французите