fallback

Volkswagen представи бюджетната си марка

Брандът се казва Jetta и стартира с 3 модела

Германският концерн Volkswagen официално представи в централата си във Волфсбург своята нова марка, под която ще се пускат по-евтини модели. Тя ще казва Jetta, като на първо време ще се предлага са китайския пазар.

Изборът на името не е случаен - през 1991 г. Volkswagen решава да засили позициите си в Китай, като създава първото си съвместно предприятие в страната - FAW-Volkswagen. Преди това на местния пазар се предлагат моделите Audi 100 и Volkswagen Santana, но FAW-Volkswagen започва да продава второто поколение на седана Jetta, което се задържа в производство до 2012 г.

Така за Китай названието Jetta става нарицателно, като се използва за простите, но много надеждни немски автомобили. От Volkswagen са категорични, че именно този модел се превръща в символ на мобилността в най-многолюдната държава на планета, като го сравнят с ефекта, който оригиналният "Бръмбар" има в Европа.

На първо време, моделната гама на новия бранд ще включва един седан и два кросоувъра. Всъщност те представляват по-прости версии на самата Jetta и на кросоувъра VW Tharu. Трите модела ще излязат на пазара през есента, като за целта се планира създаване на 200 дилърски центъра.

Босовете на Volkswagen не крият, че основните конкуренти на Jetta ще бъдат китайските брандове, като целта им е да бъдат привлечени младите купувачи от средната класа в големите мегаполиси на Китай. Плановете предвиждат продажби на около 10 млн. бройки годишно, което си е доста амбициозна цел.

Засега остава открит въпроса за продажби на други пазари, освен китайския. Според редица европейски автомобилни издания, това ще стане със сигурност. Идеята е, новите технологии - не само на автомобилите, но и на продажбата им (предвиждат се цифрови бутици, специални търговски центрове и подвижни дилърства), да бъдат тествани в Китай, след което да започнат продажби и в други държави.

Най-важното в случая си остава цените на моделите, като от Volkswagen обещават, че те ще стартират от 7000-8000 долара, което си е сериозно предизвикателство за останалите производители.

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #13
    kaska ( преди 5 години )
    само фактът че споменавате Dacia и ги сравнявате като качество говори колко ви бърка в .............. смешници !!!!!
  • #12
    анонимен ( преди 5 години )
    Мойте лични впечатления от 100 000 км. с нов Голф 6 са за една здрава и добре направена кола - НО - две седмици след изтичането на гаранцията ми се обади ЕГР клапата и трябваше да се сменя целия модул, което струваше над 600 лева. Също така почнаха да поскърцват тампоните на окачването. Демек, по-добре колата да се продаде малко преди да изтече гаранцията, защото тогава явно почват проблемите.
  • #11
    анонимен ( преди 5 години )
    Моля, качество и ФВ не ги слагайте в едно изречение! От Гоуф 2 до сега нямат модел с прилично качество. Всичко е пълен талаш на висока цена. Тези новите брички поне обещават да са ро-евтини. Колко обаче? Да не де окаже, че Дачия е много по-добра оферта, както между впрочем е и сега.
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    Свършено е с дачия. При фолцвсген качеството е десетократно!
  • #9
    До waso ( преди 5 години )
    Харесва ми комбинацията - добро качество, добър дизайн и евтини цени :))
  • #8
    Перничанин ( преди 5 години )
    Единственият конглокент на Volkswagen e... Volkswagen.
  • #7
    waso ( преди 5 години )
    Най после се сетиха.Фолксваген отдавна вече не е народна кола.Крайно време е да съчетаят високото качество,добрият дизайн и евтини цени.Да му мислят азиатските полуфабрикати.
  • #6
    Volk_bez_Volkswagen ( преди 5 години )
    Голяма грешка! Вместо Jetta трябваше да се казва Gouf.
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    джетата си е направо Типо :)
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    какво ли е "по-прости версии" на джета и тару? махнати всякакви изолации, екстри и сисгеми за безопасност?
fallback
Последни