IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първото електрическо Porsche ще получи зимен вариант

Причината е огромният интерес от Норвегия към модела Taycan

Първото електрическо Porsche ще получи зимен вариант

Компанията Porsche ще подготви специален „зимен” вариант на първия си електрически модел – Taycan, който трябва да се появи на пазара през тази година. Това съобщи един от топ-мениджърите на марката – Щефан Векбах, цитиран от Autocar.

Основната причина за това решение на германския произвоводител е огромният интерес към Taycan от Норвегия. Досега Porsche продаваше по около 600 коли годишно в скандинавската държава, но до момента получeните поръчки за Taycan от Норвегия превишават 3000 бройки.

Този интерес към електромобила ще принуди компанията да го подготви по-добре за зимните условия, в които ще бъде използван. Затова и Porsche ще добави специален „зимен пакет”, който собственците ще доплащат. Освен стандартните допълнителни опции, той ще включва подгряване на седалките и волана, както и по-силно затопляне на салона.

Porsche вече удвои плановете си за производството на Taycan, който ще се сглобява в завода в Цуфенхаузен. Първоначално се планираше производството на 20 000 бройки на година, но те вече са увеличени на 40 000. Цените на електромобила стартират от 80 000 евро.

Снимка: Porsche

0 от 500
  • #3
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Идеално - на летния тайкан слагаш летни гуми, а на зимния - зимни. Така не сменяш постоянно и си запазваш джантите и болтовете на главините.
  • #2
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Като рудките самолети само на анимации едно не са произвели досега.
  • #1
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    И какво сега - трябва да си купя две Поршета - едното за ходене до Осло през зимата, а другото - за ходене до Мадрид през лятото? Не е ли по-добре да си карам стария ситроен, който без проблем пали при всякакви температури и има парно с жеги от ада?