IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

И майка им няма да ги познае!

Как се промениха 10 модела за последните 10 години

В социалните мрежи напоследък набира популярност флашмоба #10yearschallenge, н който хората публикуват различни снимки на едно и също нещо, но с 10 години разлика. Интересно би било да се види как се променят автомобилите за този период. Още повече, че жизненият път на всеки един модел е 5-7 години. Има и изключения, разбира се, като те се отнасят за много успешните автомобили. В нашата галерия ще видите някои модели, които за 10 години са се променили до неузнаваемост. И както се казва, дори родната им майка няма да ги познае.


 

0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    васо ( преди 5 месеца )
    За сведение на разирачите, отначало Хюндай и Киа копираха японските катафалки, а когато разбраха, къде се правт истинските оли си наеха немски и европейски дизайнери и мениджъри и колите им сега са немски произведени в Корея.
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Вии сте глокви
  • #9
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    #1 3 rate up comment 4 rate down comment анонимен ( преди 1 ден ) Те Hyundai са всеизвестни копировачи. До скоро ползваха японски двигатели, а визията на колите им е една сбирщина от крадени неща от кого ли не. Имат претенции да са голяма работа, но много не им достига. Когато бяха евтини си заслужаваше до някъде да си вземеш стари крадени/купени технологии, но когато вдигнаха яко цените не си струва просто. Все едно Дачия да си вдигнат цените, като на масовите утвърдени марки. Еми не става ...
  • #8
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Те Hyundai са всеизвестни копировачи. До скоро ползваха японски двигатели, а визията на колите им е една сбирщина от крадени неща от кого ли не. Имат претенции да са голяма работа, но много не им достига. Когато бяха евтини си заслужаваше до някъде да си вземеш стари крадени/купени технологии, но когато вдигнаха яко цените не си струва просто. Все едно Дачия да си вдигнат цените, като на масовите утвърдени марки. Еми не става тая работа...
  • #7
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Старото БМВ 7 много повече ми харесва от новото. На живо, новото е пълна трагедия с тези огромни несъразмерни бъбреци и тънки фарчета. При Паджеро също старото по ми харесва, но там разликата е много малка. И двете са хубави, но старото излъчва някак си повече усещане за каране в трудни условия, докато новото предизвиква реакция за градски джип.
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Забравили са да покажат напредъка на Лада-та от 60-те та до 90-те :) Не съм сигурен дали още не продават от старите Лади, познати ни от соц време. Като се загледам обаче, някои от моделите показани в статията, не са мръднали кой-знае колко повече от Лада-та.
  • #5
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Hyundai първо копирали от Mercedes C и Е класа после от Ford Mondeo
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Чак пък толкова големи промени ... повечето са си запазили чертите но с по-модерен вид.
  • #3
    11 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Някой се лутат в дизайна крадейки от тоя и оня, други отдавна са го открили и клиентите им държат на него. За това дизайна на Порше е вечен и гали окото на всеки.
  • #2
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Защото не са се е променили и не са в крак с времето.