IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ZF разработва нова хибридна трансмисия

Тя ще се появи към 2025 г. и ще увеличи на 100 км пробега на ток

ZF разработва нова хибридна трансмисия

В ZF Friedrichshafen AG смятаха, че следващото поколение трансмисии за хибридни автомобили, които трябва да се появят в началото на 2020 г., ще бъдат последни за компанията, но този план се промени.

"Ще разработим още едно поколение", каза изпълнителният директор на ZF Волф-Хенинг Шайдер, като прогнозира, че то ще се появ към 2025 г. "Вярвам в хибридите като решение за семейна кола, където имате както конвенционално, така и електрическо задвижване. Ние го наричаме EVplus или "народен хибрид“, заяви той на кръгла маса с репортери на изложението CES миналата седмица, цитиран от Automotive News Europe.

Шайдер заяви, че плъг-ин хибрид с технологията ZF EVplus ще може да измине 100 км в напълно електрически режим, а при пътуване на по-дълги разстояния трансмиията да се свърже към двигател с вътрешно горене. Според оценките на ZF, три четвърти от нуждите на водача могат да бъдат удовлетворени напълно от електрически режим. В момента повечето плъг-ин хибриди предлагат пробег само на ток от до 50 км. От компанията заявиха, че първият прототип на EVplus ще бъде представена по-късно тази година.

ZF-2

EVplus ще бъде наследник на осемстепенната ZF автоматична трансмисия, която ще бъде оборудвана с плъг-ин хибриден модул за използване с надлъжно разположен двигател, обикновено за автомобилите със задно предаване. Това решение ще влезе в масово производство до 2021-2022 г., заявиха от ZF.
Следващото хибридно решение на компанията с напълно интегрирана силова електроника ще има мощност до 160 кВт (218 к.с.). Според компанията, електрическата мощност на сегашните хибридни решения на ZF е до 100 кВт (134 к.с.), в зависимост от използването.

Вярата на ZF в хибридните трансмисии се дължи на търсенето на хибриди, което се е увеличило в резултат на въвеждането на нови изисквания за емисии на CO2, въпреки премахването на стимулите за моделите в Европа. Според оценките на ZF, производството на хибридни скоростни кутии ще се увеличи 10 пъти до 2023 г. - от 5 на 50%. Това е една от причините, поради които компанията обяви миналия декември, че в рамките на 4 г. ще инвестира 800 милиона евро в завода си в Саарбрюкен, Германия, за да стане той лидер на компанията в областта на технологиите за хибридни трансмисии.

В момента ZF произвежда осемстепенни трансмисии в Саарбрюкен за хибридите на Audi, BMW и Land Rover, както и осемстепенни скоростни кутии с два съединителя за хибридите на Porsche и Bentley в завода си в Бранденбург, Германия.

0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    като имаш чайник трябваше да знаеш че като пише 130км/ч - значи реално караш с 120. а като караш с 140 ще ти пише 150 а оборотите ще са 3600, но по важното е че MG-тата на твоята трансмисия работят и генерират топлина а обикновена трансмисия в такъв момент е с 4% загуби защото вероятно е на директна предавка. но да - твоя приус има допълнителна 2-степенна предавка
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Значи на извънградско трансмисията на Тойота повишавала разхода. И как така го повишава? Я кажи да научим поредната простотия твоя изсмукана от пръстите. Понеже на хибрид на Тойота не си се качвал да ти кажа моя Приус 3 при 90 км/ч е на 1450 об/мин, а при 130 км/ч 2200 об/мин. Как така трансмисията повишава разхода при тези ниски обороти, като на дизел и дори по-ниски?
  • #6
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Я кажи на кого Тойота плащат за всеки произведен хибрид? Много ми е интересно да науча неща, които явно само ти знаеш. Кажи да се посмеем с някоя твоя тъпотия! Даже и да не кажеш пак е смешно. Значи някой им е направил хибридите, хахаха. Доообреее! Хихихихи....
  • #5
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    става дума з цялостна хибридна система - трансмисия, електроника и батерии. направени така че лесно да се интегрира на мястото на обикновена трансмисия . на Тойота хибридната система - първо не е тяхно изобретение, а плащат такса за всеки произведен автомобил на истинските изобретатели И второ е подходяща практически само за радскодвижение - в извънградско повишава разхода. затова Лексъс добавят една 2-степенна, а вече е 4-степенна допълнителна трансмисия.
  • #4
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Що се мъчат да откриват топлата вода, като тя вече е открита? Да гледат от Тойота как се правят нещата. Хората са създали супер опростена безстепенна СК с планетарни предавки, която е безумно надеждна, супер опростена с много малко загуби от три,ене, изключително лека и почти неубсложваема. На всеки 90-100 000 км се сменя маслото, което струва 30 евро и това е. Нищо повече!
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Пълни простотии. Тея, като марката народни коли ще предлагат народна трансмисия?!?! Абе тея немци все на народни работи ги влече, но не виждам нищо народно в мал0умните им начинания, които не само са скъпи, но и ненадеждни. Хората усъвършенстват двигатели/електродвигатели, батерии, а те решили скоростната кутия да е правят електрическа и чрез нея да качват пробега. Пълни глупости!
  • #2
    3 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Когато се усъвършенстват плъг-ин хибридите, нуждата от скоростни кутии ще отпадне. Или поне няма да са толкова сложни. При ниски обороти нуждата от висок въртящ момент ще се набавя от високия такъв на електродвигателя.ZF трябва да си търсят друг бизнес колкоот се може по-бърже.
  • #1
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Гост. Въпросът добър. Двигателят има една мощност, част от нея достига до колела. Въпрос на СК и трансмисия. При ел. зависи дали има двигател на всяко отделно двигателно колело само с една предавка или общ двигател задвижда повече от едно колело с трансм. РИМАК елколата общ двигател задвижда заден мост, но има и СК с две предавки. Ако колата е хибрид има още комбинации, при това може да се ползва и система kers.