Това обаче не е попречило на тунерите от G-Power да добавят компресор и турбина към него. Така това високооборотно бижу е модифицирано да поема повече въздух от обикновено за да повиши мощността си.
Трябва да признаем категорично обаче, че хората от G-Power си разбират от работата. Резултатите са повече от впечатляващи. От стандартните 343 к.с. (252 kW) и максимален въртящ момент 365 Nm, те са успели да постигнат 450 коня (331 kW) и 450 Nm.
На практика това означава ускорение от място до 200 км/час за 14.7 секунди. За сравнение серийната „М” версия постига това за 18.1 секунди, а сегашното поколение на M3 с осемцилиндров двигател ускорява до 200 км/час за 15.8 секунди.
Освен промени в двигателя, от G-Power предлагат за M3 и Z4M регулируемо спортно окачване и изцяло нова изпускателна система със съответна звукова настройка.