IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

G-Power промениха един от култовите двигатели на BMW

Понякога тунерите са доста странни хора. Трудно им е да разберат, че има неща които не бива да се пипат.

G-Power промениха един от култовите двигатели на BMW
Ясно е, че шестцилиндровия атмосферен двигател с обем 3.2 литра от BMW M3 E46 и Z4M е един от най-добрите атмосферни агрегати на всички времена. Това, че е получавал неколкократно титлата „Двигател на годината” потвърждава нашата оценка. 


Това обаче не е попречило на тунерите от G-Power да добавят компресор и турбина към него. Така това високооборотно бижу е модифицирано да поема повече въздух от обикновено за да повиши мощността си. 


Трябва да признаем категорично обаче, че хората от G-Power си разбират от работата. Резултатите са повече от впечатляващи. От стандартните 343 к.с. (252 kW) и максимален въртящ момент 365 Nm, те са успели да постигнат 450 коня (331 kW) и 450 Nm. 


На практика това означава ускорение от място до 200 км/час за 14.7 секунди. За сравнение серийната „М” версия постига това за 18.1 секунди, а сегашното поколение на M3 с осемцилиндров двигател ускорява до 200 км/час за 15.8 секунди. 


Освен промени в двигателя, от G-Power предлагат за M3 и Z4M регулируемо спортно окачване и изцяло нова изпускателна система със съответна звукова настройка. 








0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Най-култово няма. Всичко е въпрос на вкус. Аз лично харесвам повече Е36. Ако питаш някой 30-35 годишен фен на БМВ, ще ти каже Е30. Аз лично, Е46 не ги харесвам като дизайн, но това не ги прави лоши автомобили. Пък и в топ гиър до 2001-ва година, единствената М серия в ТОП 10 е БМВ М5 Е39! Сами си правете изводите :)
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Най култовото М3 според мене!Един познат има същата USA версия като тази само че вишнев металик,страхотия:)
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 14 години )
    Мноо лудо
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Vantage ( преди 14 години )
    до Ауто медия "Трудно им е да разберат, че има неща които не бива да се пипат."Кой от вашия екип пълен с инжинери го прецени това?"Трябва да признаем категорично обаче, че хората от G-Power си разбират от работата"Със сигурност трябва да го признаете!Започвате с укор към една прилично силна тунинг компания, след което признавате, че разбират ?!Сега G-Power могат да са спокойни след като имат Вашето одобрение...По-добре щеше да е ако имаше само снимки!!!
  • #2
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Поне да го беше написал на кирилица, че да не ми тормозиш съзнанието, докато го чета. Че си прав за турбо моторите, прав си. Но нали знаеш - There is no replacemant for decplacemant! Мисля, че така беше израза :)
  • #1
    2 rate up comment 0 rate down comment
    BMW-GTR ( преди 14 години )
    nqma na4in da se sravnqva atmosferen motor s maotor s prinudidelno pylnene... pove4eto tuning firmi koito predlagat "turbo kits" za BMW M3 a ne komprsori dawat mo6nost na motora ot 600+ hp edna takava firma e "HPF" tam tuninga ne samo za bmw no prawqt 4udesa s razli4nite etapi na tuning 600+ konq e za stock motor ot tam na tatyk se pstiga dori mo6tnost ot po 800+hps dosta drugi promeni ..