IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

G-Power промениха един от култовите двигатели на BMW

Понякога тунерите са доста странни хора. Трудно им е да разберат, че има неща които не бива да се пипат.

G-Power промениха един от култовите двигатели на BMW
Ясно е, че шестцилиндровия атмосферен двигател с обем 3.2 литра от BMW M3 E46 и Z4M е един от най-добрите атмосферни агрегати на всички времена. Това, че е получавал неколкократно титлата „Двигател на годината” потвърждава нашата оценка. 


Това обаче не е попречило на тунерите от G-Power да добавят компресор и турбина към него. Така това високооборотно бижу е модифицирано да поема повече въздух от обикновено за да повиши мощността си. 


Трябва да признаем категорично обаче, че хората от G-Power си разбират от работата. Резултатите са повече от впечатляващи. От стандартните 343 к.с. (252 kW) и максимален въртящ момент 365 Nm, те са успели да постигнат 450 коня (331 kW) и 450 Nm. 


На практика това означава ускорение от място до 200 км/час за 14.7 секунди. За сравнение серийната „М” версия постига това за 18.1 секунди, а сегашното поколение на M3 с осемцилиндров двигател ускорява до 200 км/час за 15.8 секунди. 


Освен промени в двигателя, от G-Power предлагат за M3 и Z4M регулируемо спортно окачване и изцяло нова изпускателна система със съответна звукова настройка. 








0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BMW-GTR ( преди 14 години )
    така е но има много комплексари наистина във всяко стади си има и *** което е нормално но за М сериите на BMW 2 мения няма да има никога от хора които наистина разбират от мотори и качествени коли а не само да си чешат езиците аз до сега не съм видял някъде да пише че изтеглят М версии на BMW дефекти или на Mercedes AMG а това са коли които се карат доста грубо и са си в напълно серийно производство и се копуват като топъл хляб от ценители тоито искат да са различни от стадото...
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    r ( преди 14 години )
    abslylytno (bow) huligan ot klasa nad mnogo 6taigi det si mislqt sobstvenicite im 4e teq s bmw sa kompleksari
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    r ( преди 14 години )
    ei plux grozen tva bilo "Tova e stara morka, koqto veche se kara smo ot glupaci" i ti li si nqkoi lainar lud fen na golf ili podobna limyzina ta oplyva6 bmw-to ( naistina si negramoten no se bara6 mnogo ymen :D:D)
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Слушам шефе! Извинямав се за неграмотността си! Когато гледам такива кофи ме избива на простотия!
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ти пък се научи да пишеш и тогава ръси мозък бе ***!
  • #11
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Vishte sega - dotuk sa qsni nqkolko neshta!Tova e stara morka, koqto veche se kara smo ot glupaciTova e grozna kola koqto trqbva da bude moshtna inache ezuk za metalaVie ste fenove na tozi tarqlqsnik, znaete kakvo trqbva da se pishe i kakvo ne, davatra akul na firmi dulech predi vashiq kapacitete, narejdate se, pliuete po top gear - na kratko kazana vie ste zakleti fenove na Butilka Mineralna Voda - BMV
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    expert ( преди 14 години )
    E36 и E46 са най-проблемните БМВ-та,двигатели и окачване.Особено окачването.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    от 5-ти ( преди 14 години )
    Говоря за себе си бе човек,за мен е най култово е-46 какво си мъчиш кратуната не мога да те разбера!Ако ти кажат от топ гиър че трабант е номер 1 ще лапнеш като шаран,аман от капацитети!
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BMW-GTR ( преди 14 години )
    M-Power + G-Power = Huligan ot nai-vi6a rasa....
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    r ( преди 14 години )
    basi *** napravili sa go da yskorqva po burzo ot noviq model :X:X:X