IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нова доработка на Nissan GT-R

Вече има доста доработки и предложения за суперавтомобила Nissan GT-R, който стана един от любимите за тунерите от цял свят.

Нова доработка на Nissan GT-R
Японската тунингова къща Abflug показа нов aero kit за спортния автомобил R35


В предложението на японската фирма влизат нов преден спойлер, тип устна, нови прагове, задна престилка с интегриран дифузьор. Всички предлагани допълнения от Abflug са в черен цвят. 




Освен това се е появило и задно крило изработено от карбон и фибростъкло, както и два модела лети джанти. 


0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IIHII ( преди 15 години )
    Примерите които даваш ми харесаха! Но "скопяването" както го наричаш иначе се нарича дефорсиране . А и това че даден двигател по време на жизнения си цикъл се появява в модификаций с по-бисока мощност незначи че е можел да бъде с въпростната мощност още в началото било то по екологични или термодинапични причини. Трябваше да прозреш смисала на кавичките !
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ауди А6 2001г. 2,5TDI мотора е 163к.с. скопен на 155к.с. чак в края на 2002г го пуснаха на 163к.с. примерите са стотици. Никой не те кара да се учиш от упътването ! То просто обяснява принципа. Единия път питаш ОБЯСНИ ми? Другия път не ми обяснявай! Време е да пораснеш и да разбереш какво искаш да разбереш. Сигурно си единствения тук ,който не е наясно и задава въпроси а после се и сърди.. То бива да си *** ама твоето е извън пътя направо.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ти или си неадекватен или си бавноразвиващ. Писах ти че в упътването ти обясняват как се повишава мощноста на двигателя! И как има резерв и не е на 100% заводско. Дори когато Ауди пуснаха 3.TDI с който през 2003г. спечелиха наградата бе 233к. но го скопиха на 225к. и чак през 2006г го пуснаха на 233. Бугати Вейрон -двигателя е с капацитет 1200к.с. но е скопен на 1001к.с. УМИШЛЕНО ,за да се предотврати претоварване и да има резерв. Сега разбра ли ме? Или още ще пелтечиш като папагал -образовай ме
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IIHII ( преди 15 години )
    Именно. Бертоне не предлага тунинг пакети. Няма двигател предназна4ен за масова продажба със коефициент на сигурност 1 . "Тунингите" не се учат от въведението по сайтовете. И образовахте го сложи в " "
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ми образовах те ! Това ,че ти не възприемаш е друг въпрос! Писах ти да провериш тунерите. В която и туниг фирма да влезеш, въвеждащо са написали това което ти написах и аз. Ако не разбираш ангрийски влез в някоя фирма с Българско представителстово и чети и в нашите го пише същото. Въведението е едно и също. И ако пак ме питаш същото ще си помисля ,че си бавноразвиващ! Все пак Тунингите не са нововъведение и всеки средно интелигентен ги знае тези неща.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IIHII ( преди 15 години )
    Ти наясно ли си какво значи един двигател да е на 100% използван капацитет или по правилно казано да е с коефициент на сигурност 1.00 ! Bertone не предлага tuning пакети още повече силов tuning на двигатли. Ако греша образовай ме още.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ми разбира се отвори тунерска фирма и чети примерно 9FF или Брабус,Руф, Бертоне,Хаман и т.н. Първото нещо което променят тунерите е чипа на ECU (Electronic Control Unit). Той повишава капацитета на 100% не на всички може да се постави в случая на GT-R не може и не се предлага(няма на къде повече, липсва така наречения резерв на мотора. И след като сменят чипа се правят останалите промени(по-голяма турбина, по-голям интеркулер за охлаждане, цялата въздушна система,филтри окачване, спирачки и т.н
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IIHII ( преди 15 години )
    Интересно е от къде имаш тези числа? Били ни светнал нас невежите
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    То няма какво да се пипа по мотора и трансмисията. Настройките са максимални за обема и допълнително напиляване само би увредило двигателя и би съкратил живота му. За разлика от Немските марки ,които оставят капацитета на мотора на около 75% то Нисан GT-R е на 100% и няма смисъл от силов тунинг. Така ,че само боди кит може да се прави. Но като гледам и той не е кой знае колко пипнат.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    Голям *** е тоа НИСАН направо ми се повръща като го фалите/