IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus GS350 F Sport получи турбокомпресор

Но само за изложението SEMA

Lexus GS350 F Sport получи турбокомпресор

Lexus GS350 F Sport получи турбокомпресор
За тазгодишното изложение на тунинговани возила SEMA, което се провежда в Лас Вегас, луксозната японска марка Lexus е подготвила специална версия на модела GS350 F Sport. Автомобилът е създаден съвместно с американската тунинг компания VIP Auto Salon, която е оборудвала колата със система за принудително пълнене.

Няма информация с каква мощност разполага доработения Lexus GS350 F Sport, като става ясно единствено, че 3.5-литровия V6 двигател е оборудван със специално конструиран турбокомпресор Apexi CG SPL. Стандартната, атмосферна версия на този мотор предлага 306 к.с. и 375 Нм.
Lexus GS350 F Sport получи турбокомпресор
Специалният Lexus GS350 F Sport разполага също така с бодикит от WALD International, спирачна система от Brembo, 20-инчови джанти Vossen CV7, гуми Yokohama S.Drive, койловъри RSR Super i и много други.

SEMA 2012 отваря врати на 30.10.2012 година. На изложението ще бъдат представени още четири специални автомобила Lexus - 5Axis LS 460 F Sport, LF-CC Concept, IS F CCS-R racecar и LFA Nürburgring Edition. 
Lexus GS350 F Sport получи турбокомпресор

0 от 500
  • #20
    9 rate up comment 6 rate down comment
    nikito_blend ( преди 12 години )
    Лексус отново с едни гърди напред спрямо немските си конглокенти.
  • #19
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Да, трудно е да обясниш на фен на немска кола, че IS няма общо с 3-ката. IS е с клиновиден дизайн според мен,високи огледала, уникален дизайн. 3-ката е една такава никаква, като старата тройка. Изобщо не изглежда като нова кола.
  • #18
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 12 години )
    До анонимния по-долу - каква прилика пък намери между предишния GS и E60? GS-a е изящен, издължен и нисък, Е60 е като талпа в сравнение. До Благо - нищо общо няма IS със 3-ката. Впрочем има, но това се отнася за първия IS от 99-та и Е90 от 2005. Ако сравняваш 99 IS с E46 - обърни внимание на сливащите се с тялото брони на IS и обтекаемия изчистен дизайн, в сравнение със стърчащите брони и плачевните черни гумени странични лайсни на Е46.
  • #17
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Благо, на много хора, мислещи примитивно като теб съм казвал и ще повторя. НАЙЛЕСНОТО нещо по една кола е външния дизайн! Най-трудното е технологията вътре в автомобила. Не смешно, ултра-смешно е да твърдиш,че Лексус копира най-лесното -дизайна, а представя недостижима техника като автомобил! Разбираш ли колко е смешно?Lexus LS 460 от 1989 година няма нищо общо с Мерцедес:http://en.wikipedia.org/wiki/File:Lexus_LS_400_UCF10_II_Silver_Taupe.jpghttp://en.wikipedia.org/wiki/File:W140_Taxi.jpg
  • #16
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До Cenitell ( преди 12 години )
    Правилно го каза - това са или крайно ограничени хора, или хора,нищо не разбиращи от коли.
  • #15
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    Именно-само са чували или чели за непрекъснатото набивано, че "немското си е немско" от "побратимените" немски списания - 36 бр. в Европа, спонзорирани (все едно купени)от самите "немското си е немско". Спри на улицата,секретарка,лелка-всяка ще ти кажа, че най-добрата кола е Мерцедес, а на въпроса "защо" , отговърт е - "Ами всички го знаят това"! И така продължава във вековете..приказката за голия цар :)
  • #14
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Благо ( преди 12 години )
    Точно си копират Мерцедес и БМВ, това не означава, че не ги харесвам, но всеки, който е виждал стария IS вижда огромната прилика със 3-ката и старият LS със S-класата. Да в новите модели промениха дизайна и вече няма толкова прилика, но Тойота сами си го казаха: - С лексъс искахме да покажем, че Мерцедес не са най-добрите.Джереми Кларксън също каза за IS-F:-някои неща са направени брилянтно, но при М3- всичките. Май има по-богат опит от "разбирачите" тук.
  • #13
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Да ти кажа прости са си. Чували разни клишета за немските коли и си мислят,че още 72-ра година. Само че е 2012 година.
  • #12
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    Не са прости тези момчета, а просто не се интересуват от автомобилостроене.
  • #11
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Прости момчета.Лексус е по-здрава,по-тиха и по-високотехнологична кола от всичките смешни тракащи германски таратайки като БМВ,Мерцедес и Шкода. Има точно двама,които много обичат да мразят и да плюят по най-големите в света Тойота и Лексус. Това са един тъпчо на 30 години,който се пише speedart i jok и другия пък пубертет от село, те и двамата са от село,само че единия е емигрирал в чужбина - от село в чужбина, после защо е такова мнението за българина...Простите момчета харесват примитивното