IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Vilner превърна Годзила в Дракон

Угоди на клиент от Азия

Vilner превърна Годзила в Дракон

Vilner превърна Годзила в Дракон
Годината на Дракона е, а пазарът на Азия е един от най-апетитните за големите автомобилни фирми. Те опитват всячески да угодят на местните клиенти, представяйки уникални автомобили, в които е вплетена темата с дракони.

Сред тези автомобилни фирми е и българското студио за интериорен дизайн Vilner, което представи своя Nissan GT-R The Power Of The Dragon.
Vilner превърна Годзила в Дракон
Автомобилът е изработен за китайски бизнесмен, който поискал "нестандартно изпълнение за атрактивната си бегачка". Придобилите световна известност българи залагат на идея, в която да има елементи от дракон, а азиатецът веднага я приема.
Vilner превърна Годзила в Дракон
Основният елемент - дракона, е избродиран върху тавана, както и в облечения с алкантара багажник. Отново с бродерии в купето се пренася тялото му, което виждаме около седалките и средната конзола.

Воланът и скоростният лост са изработени от карбон, а определени дребни детайли са боядисани в червен хром.

Не изневерявайки на изчистения си стил, Vilner използват черен цвят за основа, съчетавайки го с черна алкантара и черна карбонова кожа. В този стил са направени таблото, корите на вратите и средната конзола.
Ефектът се подсилва от релефните ефекти, които се получават от обединяването на кожата с бродерията. Всеки един елемент от драконовото тяло е рисуван и макетиран ръчно от дизайнера вътре в купето на автомобила.

Освен това, външността на колата е фолирана с бял мат, ауспусите й са от титан, а фабричните за този модел 440 к.с. (на колелата) са увеличени до 530 к.с. (отново на колелата).

Тагове: vilner Nissan GT-R
0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    oppbhgdu ( преди 12 години )
    FXpMRq qshimvqaxlvs
  • #8
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    С тези двата лева в джоба,къде си тръгнал бе брикет?
  • #7
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Hubava pi4ka.
  • #6
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Снощи ***,така го изряза,че може и да е в "невъзможност"!
  • #5
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Гошко ( преди 12 години )
    С тия дракони стават банални вече. Нещо като на японска кола да и сложиш йероглифи. Клишета.
  • #4
    19 rate up comment 8 rate down comment
    до "селтака&quo ( преди 12 години )
    Ако Audi трябваше след всяка победа в последните 15 год. да "известява" с такъв патос победите си, щяха да "задръстят" виртуалното пространство.Това е едва втора победа на Toyota следвана от 2 Audi /и това са сериите LM/ и още не спечелила "царя" на съзтезанията 24 ч. на Le Mans. A иначе едно голямо "браво" за Toyota, kоито замениха другите големи от Peugeot. А ти си остана един ***, който е способен да генерира омраза от такава новина,*** ***!
  • #3
    18 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Всички *** фенове на АЛУДИ да четат внимателно.Тойота Рейсинг спечели втора победа в световния шампионат за надпревари за издръжливост (WEC World Endurance Championship), триумфирайки у дома на пистата Фуджи. Колата TS030 Hybrid с 7 и екипаж в състав Алекс Вурц, Никола Лапиер и Казуки Накаджима бе най-бърза във всички сесии, пресече първа финала и направи най-добрата обиколка в надпреварата за радост на целия екип в края на напрегнатата седмица в Япония.На финала Тойота изпревариха с 11,223 сек пред Ауди R18 e-tron quattro 1 на Марсел Фаслер, Андре Лотерер и Беноа Трелюе. Трети е вторият хибрид на Ауди с екипаж Том Кристенсен и Алан Макниш.Автомобилът с 7 води сериозна битка с Ауди-то 1. Дуелът се реши в последните часове на надпреварата и Тойота триумфираха на пистата, намираща се само на няколко километра от техническия център Хигаши-Фуджи, където се развива хибридната система за TS030.- Това бе един изключителен ден за всички не само в отбора на Тойота, а и за цялото семейство на Тойота, което ни подкрепяше коментира Вурц. Първата ни победа в Бразилия бе невероятно изживяване, но да спечелим тук, толкова близо до технологичния център, е нещо различно. Бяхме обещали да се борим за победа, но Ауди ни затрудниха максимално. Победата е резултат от огромните усилия на целия *** от Япония до Кьолн.Президентът на *** Йошиаки Киношита призна, че от началото на програмата е очаквал с нетърпение шестте часа на Фуджи.- Толкова вълнуваща надпревара и победа пред родните фенове е нещо много специално. Целият *** се представи прекрасно, въпреки допълнителното напрежение, породено от факта, че състезанието бе на домашната писта. Алекс, Нико и Казуки се бориха непрекъснато и съм изключително горд с тях особено с Казуки, тъй като той не бе в Сао Пауло, където записахме първия си успех добави президентът.
  • #2
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Simpatico ( преди 12 години )
    KpacoTaaaaaa
  • #1
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Благодаря......Винаги съм казвал,че си строг,но справедлив!!!!!!!!!!!!!!!!