IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

G-Power подхвана лимитираното BMW 1M Coupe

Акцентът пада върху силовата доработка

G-Power подхвана лимитираното BMW 1M Coupe

G-Power подхвана лимитираното BMW 1M Coupe
Един от най-популярните тунери на BMW - G-Power, създал най-бързият седан на света, представи доработка на лимитираното BMW 1M Coupe.

Както обикновено, акцентът при доработката на G-Power е силовият туниниг на двигателя. В случая той е оборудван с нова изпускателна система от титан, която е 20% по-лека от оригиналната. Тя разполага с четири тръби, които могат да бъдат изработени както от титан, така и от карбон.

Препрограмирано е и електронното управление на агрегата, оптимизирана е всмукателната система и е поставена по-добра охлаждаща система.

В резултат на това мощността на колата скача от 340 к.с. до 440 к.с. Въртящият момент пък нараства до 590 Нм, за сметка на стандартните 500 Нм.
G-Power подхвана лимитираното BMW 1M Coupe
Благодарение на оптимизацията преработеното от G-Power BMW 1M Coupe ускорява от място до 100 км/час за 4.5 секунди и постига максимални 300 км/час.

Тунерите са заложили на нови 20-ичови джанти и гуми Michelin. Спирачната система също е подменена с нова, по-мощна, която е създадена от G-Power и разполага с 6-бутални апарати.
G-Power подхвана лимитираното BMW 1M Coupe

Тагове: g-power bmw 1m coupe
0 от 500
  • #23
    3 rate up comment 0 rate down comment
    b.b. ( преди 12 години )
    Последния коментар е мой. Излязъл е от профила ми докато съм писал.
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    В крайна сметка се получи същото както и за времето за което ти говориш с Уилямс - 3 място при конструкторите. Сега гледам в съседна статия пише, че Заубер се предлага на VW. Той ще обиколи всички германски производители този образ. :)
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    b.b. ( преди 12 години )
    БМВ купи отбора на Заубер и си беше чисто техен болида. Шаси и двигател. BMW Sauber F1 Team. Тогава след тази двойна победа те имаха реален шанс да се борят за титлата при конструкторите. Ферари и Макларън имаха проблеми с техните коли и зарязаха развитието на текущите си коли, като се насочиха към развитието на болидите за следващия сезон. След тази двойна победа Кубица е поискал вместо да започват новата кола да развиват тази и да се борят за титла,но германците са праволинейни и това не стана
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    /// ( преди 12 години )
    Не съм искал да те засягам , извинявай! През 2008 мисля,че отбора беше "Заубер -БМВ". Шасито отново не беше тяхно,но може и аз да греша.
  • #19
    5 rate up comment 0 rate down comment
    b.b. ( преди 12 години )
    ///, то ако можеха в един пост да се изредят всичките им победи и то поименно... Прав си, Ралф има 3 победи през 2001 с Уйлямс-БМВ, но както винаги е засенчен от брат си, затова съм го пропуснал. Извинявам се, моя грешка. Според мен двойната победа на Кубица и Хайфилд от 2008 е по-запомняща се, затова цитирах нея. А и тогава отбора изцяло беше на БМВ, а не само двигателят. WTCC не следя, тук се изказах неподготвен, извинявам се. Между другото, добре съм.
  • #18
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    123, Анди Прюъл не караше за "AC Schnitcer", караше за BMW Team UK,това също беше "заводски" отбор.
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    /// ( преди 12 години )
    b.b.,ти добре ли си? "Човека питаше за успехи, затова съм пропуснал WTCC, там БМВ наистина нямат успехи,..."!?!?!?! Щом три поредни световни титли не са успех за теб , добре. Р.Шумахер през 2001 спечели 3 или 4 старта във Ф1.
  • #16
    2 rate up comment 2 rate down comment
    123 ( преди 12 години )
    Във WTCC , БМВ участват със отбор , който не е заводски. Представе ни са от тунинг фирмата Ac Schnitzer, и получават заводска"подкрепа". Преди няколко сезона , бяха номер едно и и мат няколко световни титли с Прюъол. Обаче откакто се смениха правилата , първо дизеловите Сеат-и , после Шевролет със заводския си отбор ги побеждават редовно. Те пренасочиха финансирането си към ДТМ и оставиха колите си от WTCC на т.н частници,който се представят доста добре в своя клас. .
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 12 години )
    истината е че БМВ нямат никакви участия дори в Рали надпревари. Все едно да че, Юсеин Болт с срещу Саласие (бегача на дълги разстояния с доста титли) и да кажете , ама той Болт , не можа да изкара и три обиколки ... ми не може , защото е спринтьор. Точно толкова е и разликата между формула 1 и Рали спорта примерно. Така че саия факт че наричате всяка форма на моторспорт "Рали" е меко казано комично !!!
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    b.b. ( преди 12 години )
    ///, Какви глупости съм писал? Човека питаше за успехи, затова съм пропуснал WTCC, там БМВ наистина нямат успехи, там Шевролет печелят, но вече им омръзна и от догодина ще се отказват май. А Ралф Шумахер и Монтоя не само съм чувал, но и съм гледал всичките им състезания. На първия най-запомнящото се е фамилията му,втория освен да чупи коли друго не правеше във Ф1,въпреки огромните суперлативи с които беше заобиколен. Между другото Ралф сега кара в ДТМ, но мястото му е като във Ф1 - на опашката