IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първи тунинг за Volvo V40

Heico Sportiv разкри последния си проект.

Първи тунинг за Volvo V40

Обикновено когато на пазара в Европа се появи ново спортно комби, тунерите веднага се захващат с него. Новото Volvo V40, което беше показано преди около три месеца, не прави изключение. Автомобилът вече може да бъде оборудван с тунинг пакет на Heico Sportiv. Той предлага както увеличаване на мощността на двигателя, така и редица оптични промени.
Първи тунинг за Volvo V40
От първите снимки на доработеното Volvo V40, които Heico Sportiv разпространи, се вижда, че колата е оборудвана с цялостен аеродинамичен бодикит. Той се състои по-агресивна предна броня, странични прагове и нова задна броня, в която са интегрирани дифузер и изпускателна система с четири крайни тръби. Нови са и джантите, но от Heico Sportiv не уточняват с какъв размер са. Не се знае и какви промени има в интериора.

Ясно е обаче, че под капака на колата, която виждате на снимките, работи доработен T5 двигател. 2,5-литровия турбо-агрегат е претърпял сравнително леки промени, като вече доставя 270 к.с. и 365 Нм. Няма информация дали и как тези промени се отразяват на ускорението от място до 100 км/час, но става ясно, че максималната скорост на колата е увеличена с 5 км/час.

Подробности за останалите двигатели на Volvo V40 ще бъдат разпространени в края на лятото.
Първи тунинг за Volvo V40

Тагове: volvo v40 heico sportiv
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 12 години )
    Аутомедия, не сте сложили таг на статията.
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Wane ( преди 12 години )
    C30-ката беше яка, обаче не се произвежда, докато продуктите на Heico са в свободна продажба. Отделно, че ако влезеш в сайта на Polestar, ще видиш, че на T5 му добавят едва 20к.с. на фона на 40-сетте на Heico
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    V50 ( преди 12 години )
    Polestar е истината!Сигурен съм, че те ще направят много по-добър тунинг на този двигател.Като си спомня как бяха наточили купето С30:-)Направи за смях Субару и Форд в един от епизодите на Топ Гиър.4,2 сек. от 0-100 км/ч, над 400 к.с.Това е тунинг, а не да ти правят фейслифт, като Хейко!
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 12 години )
    V50, Heico може да не увеличават особено много мощността, но за сметка на това ти запазват заводската гаранция и не са скъпи.
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 12 години )
    Чакаме да видим, какво ще извадят Polestar ;)
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    V50 ( преди 12 години )
    Тези от Heico Sportiv са егати и тунерите - пълен ***.Май ги бива само да подобрят външния вид на колата.Увеличена мощност с 20 к.с. и макс. скорост с 5 км/ч - смях.Волвето си е супер, но тези не ги бива:-(
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    баравец, ако имаш предвид теста, в който Фокус 1.0 Ecoboost е победител, а Hyundai i30 е на 4-то място - купил съм си го. Що така се излагаш пред аудиторията?До по долните: не се изказвам неподготвен. Стария Фокус ST наистина беше с двигател на Волво. Новия е с 2.0 Ecoboost.Volvo V40 пък използва 1.6 Ecoboost. Това, че не го пише точно в тази статия не значи че не е така. За разлика от теб, аз се информирам от далеч по разнообразни източници.
  • #5
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Вагнер ( преди 12 години )
    Много хубава кола.Харесва ми!
  • #4
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Абсолютише Анонимише ( преди 12 години )
    Добре, че китайците са оставили ,поне засега,развитието на модела,като нищо можеха да пожелаят да се пусне дизайна на някоя "жаба",стържеща носа си в асфалта.
  • #3
    6 rate up comment 0 rate down comment
    armagedon ( преди 12 години )
    Китай само дават парите,а иначе инженерите са си шведи.Доколкото платформата си имаше някакви абвриатури,примерно Р2 при Волво и друго обозначение на Форд,като и двете платформи имат съществени разлики и са разработени съвместно от двата гранда.