IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Superchips помпа двигателите EcoBoost

Иска само 562 евро

Superchips помпа двигателите EcoBoost

Специалистите от британската фирма Superchips, която доработва двигатели още от 1977 г., поработиха сериозно върху новия четирицилиндров мотор EcoBoost с обем 1.6 и 2.0 литра литра, който се слага на новите модели на Ford. Доработката предлага увеличаване мощността и въртящия момент на двигателите, като струва 562 евро.
Superchips помпа двигателите EcoBoost
Двулитровата версия с мощност 203 к.с. и 300 Нм вече е достъпна и във вариант с 243 коня и 367 Нм. Най-малката турбо-четворка развива стандартно 150 к.с. и 240 Нм, но след промяната на софтуера от страна на Superchips показателите се променят на 180 к.с. и 291 Нм. Следва заводският вариант със 160 к.с. и 291 Нм, който след доработката вече разполага със 194 Нм и 299 Нм. Накрая идва модификацията със 182 к.с. и 240 Нм, които след оптимизацията вече са 202 к.с. и 284 Нм.

От излизането си на пазара през 2010, новият двигател на EcoBoost вече е монтиран на повече от 50 000 коли. Двигателят се произвежда във Великобритания и се монтира на 3 различни модела - Focus, C-MAX и B-MAX, но предстои да бъде качен и на Fiesta, Mondeo и S-MAX.

Моторът е комбиниран със системата start-stop, има променливо газоразпределение Ti-VCT, активна система за затваряне и отваряне на въздуха към радиатора, а системата управляваща двигателя е усъвършенствана.
 

Тагове: ecoboost superchips
0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Ecoboost двигателите имат страхотни показатели и без да ги "пипа" някаква си тунинг фирма. Най-много да ги окипазят, а и сбогом гаранция.
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    drianov ( преди 12 години )
    Кажете ми един двигател от последните 10 години който да не е "окичен с електроника"? Турбо мотора каква електроника има в повече спрямо атмосферен двигател... сещам се за 1 клапан в повече!?!?И какво излиза че карбуратора е по надежден така ли? Не съм съгласен...
  • #9
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хахахаха
  • #8
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    VW не е баща му,а майка му.Изср***ла го е през ауспуха.В момента можем да го оприличим само с 3 думи:***, ОГРАНИЧЕН, КОМПЛЕКСАР.
  • #7
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хе,хе,селянчето се впрегна все едно VW е на баща му.Бедено комплексарче.
  • #6
    5 rate up comment 6 rate down comment
    БТК ( преди 12 години )
    Купи си 1.6,102 коня тогава ...
  • #5
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Само дето в статията посочваха съвсем механични проблеми на TSI и TFSI.
  • #4
    6 rate up comment 6 rate down comment
    БТК до 3(анонимен) ( преди 12 години )
    Пич,разбира се,че един двигател "окичен" с електроника е много по-малко надежден отколкото старите двигатели ... Идеята е друга на TSI!Даунсайзинга (downsizing)навлезе последните години с идеята да намали вредните емисии и разхода на гориво.АутоБилд препоръчват,ама в Германия ще ти отрежат главата от данъци и цена на горивата.
  • #3
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тези турбо бензини нещо не биват.В последния АутоБилд препоръчваха Голф във варианта със супер остарелия 1.6 102 к.с.,който въпреки,че бил муден и харчел много,все пак бил по-надежден от който и да е TSI или TFSI.Последните били силно непрепоръчителна покупка.Язък им за новите технологии,пълни тояги.
  • #2
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Ime ( преди 12 години )
    Аз не че разбирам много, но доколко съм схванал идеята на този двигател е да е икономичен. Какъв е смисъла след това да му слагаш чип, който навярно ще ти вдигне разхода...Не е ли по- разумно /в такъв случай/ просто да си купиш колаата с мощен двигател...