IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Още сила за най-бързият седан на планетата

G-Power пусна още по-мощна версия на M5 Hurricane RR.

Още сила за най-бързият седан на планетата

Още сила за най-бързият седан на планетата
G-Power Hurricane
, който е базиран на предишното поколение BMW M5, е най-бързият седан на планетата. Автомобилът заслужи това звание още през 2008 година като постигна максимална скорост от 372 км/час.

Сега тунерите от G-Power са решили да добавят допълнителна мощност на оборудвания със система за принудително пълнене V10 двигател. Поводът е производството на юбилейният M5 Hurricane RR с номер 100.
Още сила за най-бързият седан на планетата
Новата версия на колата носи името G-Power M5 Hurricane RRs и разполага с мощност от 830 к.с., налични между 7500 и 8 000 об/мин и максимален въртящ момент от 800 Нм.

Те позволяват на тежащата 2 тона лимузина ускорение от място до 100 км/час за 4.3 секунди, от 0 до 200 км/час за 9.1 секунди и от 0 до 300 км/час за 25.2 секунди. Промяна в максималната скорост обаче няма. Тя продължава да бъде 372 км/час, което е напълно достатъчно на M5 Hurricane RR да запази таилата "Най-бърз седан на планетата".

Още по темата:

BMW M5 G-Power с газова уредба
Най-бързото купе с четири места

0 от 500
  • #6
    3 rate up comment 8 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    ами затова казвам че М5 може би трябва да е куатро - нали се сещаш че RS6 ще ускорява за 3 сек. и като вземе 1с на старта на М5цата после БМВ-то до 400м ще почне да го догонва, но няма да може да го настигне.
  • #5
    2 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Те позволяват на тежащата 2 тона лимузина ускорение от място до 100 км/час за 4.3 секунди" mi to super, ama S6 pisahte che pravi za 3.7 do 100... koy e nay-burziq sedan na planetata poslendo AutoKomedia?
  • #4
    6 rate up comment 7 rate down comment
    До m-power ( преди 13 години )
    Пич, повечко слушай и чети и по-малко компетенции давай. Единственото предимство на 4Х4 пред задното е че отлепя от място по добре, но в следващия момент на гонката 4Х4 само спъва колата, тъй като прави колата по-тежка а и при разпределението на мощноста към 4-те колела има загуби на такава. А 3,7 за М5 май и с тунинг от Г-рауър не са успели да постигнат, но ти си видял някъде такава М-ка. Не пиши глупости.
  • #3
    14 rate up comment 8 rate down comment
    m-power ( преди 13 години )
    Нали не мислиш, че това 4,4с до 100км/ч на новата М5ца е вярно??? Вече го тестваха 4-5 пилота е резултатите са 3,7-3,9с до 100, което за задно предаване е просто уникално, иато се има и впредвид теглото от близо 1900кг :) Така че не ги гледайте какво пишат!4х4 винаги ще е по-бързо от старт, друг е въпроса, че подобни коли се взимат за да са магистрални ''крале'' и там им е силата! А всички знаем, че на магистрала по добро от БМВ и Мерцедес няма!
  • #2
    3 rate up comment 8 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    прав си за нардо, но пък брабус да не би да нямат пари да идат на германската писта. аз се замислям друго - новото S6 е на половината мощност а е под 4сек. до 100 - БМВ трябва да си помислят пак дали М5 не заслужава куатро система.
  • #1
    2 rate up comment 10 rate down comment
    raptor ( преди 13 години )
    Ne znam kolko e nai-burziq. Az do kolkoto znam tva e dosta sporno. Nai burziq Brabus go bqha testvali na Nardo. Koqto e ovalna pista i nqma kak da se izcedi maksimalnata skorost za6toto golata se namira v postoqnen zavoi. G-powera go bqha testvali na onaq pista deto testvaha Bugatti Veyron. Tq e po-podhodq6ta, tuy kato izlizaiki ot adski burziq zavoi, sledva edna dosta prili4na prava... Do kolkoto sum 4el, na NARDO kolite ne dostigat pulniq si potencial s do 15 km/h.