Пакетът включва нов аеродинамичен body kit, в който влизат нови предна и задна брони, прагове, заден дифузьор, спойлер на багажника и задно крило, всичките изработени от карбон.
Отпред „носът” на колата е издължен. Колата е олекотена с около 70 кг. в сравнение със стандартната версия.
Съществена е промяната и в двигателя. От DMC обясняват, че са прибавили два двойни компресора към V12 с обем 6.0 литра на Ferrari FF.
Изпускателната система е от неръждаема стомана с накрайници имащи диаметър от 90 мм. Сменени са и инжекционите, въздушния филтър и е добавен голям интеркулър.
Така FF Maximus е получил максимална мощност от 888 к.с. (653 kW, а максималният въртящ момент е 862 Nm. Това са 222 к.с. и 179 Nm в повече от стандартната версия.
В тази комбинация колата ускорява от 0 to 100 km/h за 3.2 секунди, а до 200 км/час за 9.1 секунди. От DMC са монтирали олекотени лети джанти с размер 21 цола, гумите са от Pirelli модел P zero. Променено е и окачването на автомобила.