Първият автомобил на Lexus в компактния премиум сегмент получи своята първа силова доработка. Тя е дело на Fox Marketing, които представиха произведението си под прожекторите на автосалон Ню Йорк 2011.
Силовата част на доработката е стартирала с 1.8-литровия двигател на Lexus CT 200h, който е получил система за принудително пълнене Eaton, всмукателен колектор Climax Racing, интеркулер Yonaka, както и редица други нови компоненти, благодарение на които мощността му е набъбнала до 300 к.с.
За новите 164 к.с. под капака на луксозното японско возило е допринесло и оптимизираното електрическо задвижване на колата, но от Fox Marketing не уточняват какво точно е правено.
Всички снимки
За стабилността на доработения CT 200h се грижат новото спортно окачване, спирачната система Baer, оборудвана с 13-ичови спирачни дискове и 4-бутални апарати, и 20-инчовите джанти с гуми Toyo T1R и размер - 225/30 20 - отпред и 255/30 20 - отзад.
За да подчертаят новата сила на колата Fox Marketing са интегрирали цялостен бодикит, който оширява страните на возилото с 7.6 см, добавяйки нови брони, огромен заден дифузер и уникална екстериорна боя от BASF. В салона са на разположение спортни седалки Yonaka Ronin, обшити с черна кожа, спортен волан, педали, скоростен лост и др.
Не се съобщава нищо за динамичните характеристики на доработения Lexus CT 200h. Не е известно и до колко новата мощност влияе на потреблението на гориво на компактния еко автомобил.
Ако искате да разберете всичко за динамиката и за потреблението на гориво на серийния Lexus CT 200h не пропускайте втората част на нашето ревю, което ще публикуваме след празниците.