IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Някои намират кусури на Koenigsegg CCR

Мощността, предавателните числа на трансмисията, въртящият момент и интериора са "поправени" от Edo Competition.

Някои намират кусури на Koenigsegg CCR

Koenigsegg CCR - една от най-бързите и най-скъпите коли в света, би трябвало да задоволи всеки вкус. Когато обаче имаш подобно возило от доста време, има вероятност да намериш неща, които могат да бъдат оптимизирани по твой вкус.

Именно това се е случило със собственик на Koenigsegg CCR, който възложил на тунинг къщата занимаваща се с доработки на екзотични коли - Edo Competition, да персонализира настройките на колата му по негов вкус.

Заданието включвало по-висока мощност, по-добро разпределение на въртящия момент, оптимизация на спирачките и промяна на визията.

За да задоволят желанията на клиента, Edo Competition увеличават мощността на 4.7-литровия V8 двигател с принудително пълнене до 891 к.с., като чрез специални настройки на трансмисията и компресорите, доставят максималния въртящ момент още от 3,700 об/мин, чак до 6,000 об/мин. 

Според информацията тези промени дават по-добро ускорение и малко по-ниска максимална скорост (390 км/час при серийната версия), тъй като тунерите поставят ограничител на оборотите на 7,200 об/мин, за да запазят турбините в добро състояние за по-дълго.

Тунинговането добавя и нова по-сериозна спирачна система и преработка на окачването, които "доставят изключителна сигурност дори при скорост от над 300 км/час".

Визуалните промени се изразяват в променените джанти, които са боядисани в уникален цвят, новите светлини отпред, обшитият с алкантара салон, новата инфо-развлекателна система, камерата за обратно виждане, и новия дисплей, който информира за налягането и температурата на гумите.

Няма информация за точните динамични показатели на доработения по поръчка Koenigsegg CCR. Цената също не се коментира.

0 от 500
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    tmpl ( преди 13 години )
    До анонимен:Айде разбирачо да ми обясниш защо след като "КьонитО" няма клиенти, а такъв автомобил би си купил само собственика на комбанията да ми обясниш защо първия модел излиза през 2002 година(компанията е основана през '94, само че първия излиза 8 г. по-късно), а само няколко години по-късно вече е натрупала такива приходи, че да може да купи всички заводи на Сааб по света? Чакам отговора ти. :)
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    я ( преди 13 години )
    дали може да му се сложи метан.
  • #17
    0 rate up comment 2 rate down comment
    vel_co ( преди 13 години )
    Веднъж като зяпах музикалните уредби в един магазин,продавачът ми каза: Ако търсиш максимално качество,гледай уредбата освен скъпа да е грозна на макс и колкото може по-неизвестна марка,гаранция че ще е супер,но не знам защо е така.Тук отвън всичко е наред,но защо интериорът на суперколите винаги е дървен. Може би само така го олекотяват или пък ако е красив,няма да прилича на суперкола? А лостът...нищо не оправдава чуканската му форма. Който иска да включва бързо,да го сложи на волана.
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    bat goiko ( преди 13 години )
    За Вейрона всеки си има мнение на мен пък не ми харесва толкова, а за това че ти си от село и не си чувал за Кйонигсек не говори добре единствено за теб понеже всеки влязъл поне 1 път тука го знае. Ти в село сигурно и за Пагани не си чувал само дето прави Вейрона див и щастлив. Айде със здраве и другия път като пишеш коментар първо се замисли дали това дето пишеш е вярно.
  • #15
    1 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Вейрона излъчва мощ и красота, а Кьонито не блести с нищо освен, че визуално купира Ферари, само където мощността му е по-голяма, но все още е далеч от възможностите на Бугати. Да не говорим, че Бугати е серийна кола и произведени хиляди бройки, а за Кьонито не чул да има друга, освен тази на собственика. Така, че има още попара да яде, до като бие рекорда на Бугати.
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 13 години )
    otvun e zvqr, vutre e druvce!no bih se povozil!!!tva e kolata s nai-iz4istena "skandinavska" viziq sred super kolite...
  • #13
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Mr.Drugdealer ( преди 13 години )
    Няма такова животно като българския ***...Все нещо ще намери да каже,все някое детско мнение да изкаже,някой кусур да намери!Абе младежи, нали като го видите на пътя и ще ви изпадат жълтите зъбаци бре "разбирачи".Ако на някой от вас му дадат ск.лост за спомен от колата,нали се сещате от кеф каде ще си го заврете,а после ще се хвалите на аверите каква мания имате навряна в дупарата.Това не е автомобил,а ниско летящ самолет!!!
  • #12
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Вейрона е като касетка за домати пред това бижу!
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Kalcanik, tova na Razlo6ki dialekt li e "4is balgarski"-6toto takava duma niama.
  • #10
    12 rate up comment 4 rate down comment
    NANI ( преди 13 години )
    Вижте,има телефонна шайба на централната конзола :D