Само няколко дни, след като представиха Race 606 - доработено Ferrari California, тунерите от Novitec Rosso показват още един тунинг пакет на тема Ferrari. Този път става дума за последния модел от Маранело - 458 Italia.
Също като при California, тунинговането е оптично и силово. При Ferrari 458 Italia, тунерите са използвали карбонова кутия за въздушен филтър, спортна изпускателна система, изградена от Inconel, която е с 21 килограма по-лека, спортни изпускателни колектори, спортни катализатори и заден шумозаглушител с клапа за контрол на звука, която се командва, чрез бутон на волана.
За финал е добавено и препрограмирано ECU, като резултатът е нови 39 к.с. и 29 Нм. за 4.5-литровия V8 двигател на Ferrari 458 Italia. Така мощността му достига 609 к.с. при 9 100 об/мин, а максималния въртящ момент - 569 Нм при 5 400 об/мин.
Максималната скорост на движение на тунингованото от Novitec Rosso Ferrari 458 Italia достига 330 км/час. За да подсигурят сигурно пътно поведение при висока скорост, немците са добавили редица олекотени елементи - преден спойлер, калници, прагове, кутии на страничните огледала, заден спойлер, дифузьор, покрив, преден капак и други. Те са изградени от въглеродни влакна и са тествани във въздушен (аеродинамичен) тунел в Щутгарт, Германия.

Колелата са 3-компонентни Novitec Rosso NF3, специално разработени за модела. Те са с размер 21/22-ична и разчитат на поръчкови гуми Pirelli PZero с размер 255/30 ZR 21 - отпред и 335/25 ZR 22 - отзад.
Добавени са също така спортни пружини, които снижават возилото с 35 мм. и хидравлична система на предния мост, която редуцира клирънса с до 40 мм.
Премиерата на доработената 458 Italia ще се състои на автомобилното изложение в Женева.


0