IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Shelby Code Red concept - 1000+ к.с.

Возилото е разработка на Shelby и Nelson Racing Engines.

Shelby Code Red concept - 1000+ к.с.

Shelby Code Red е концептуален автомобил, произведен в една единствена бройка от Shelby American с помощта на Nelson Racing Engines.

Автомобилът използва доработена, турбинирана версия на 5.4-литровия двигател на Ford, която доставя 1000+ к.с. и 1400 Нм. (на колелата!).

Возилото е оборудван с джанти от Super Snake версията на колата с размер 20 инча и е способен да развие 322 км/час. Трансмисията 6-степенна с двоен съединител, а спирачната система залага на 6-бутални спирачни апарати. Интегрирана е и предпазна клетка - RollCage.

Конструирането на колата е отнело на Shelby и Nelson Racing Engines над две години. За сега Shelby Code Red е само концепт, но съвсем скоро, тунинг пакетът ще стъпи на пазара, заричат се американците от Shelby и Nelson Racing Engines.

0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да,действително Карл Шелби и Джаред Шелби(SSC) са различни хора,които нямат роднинска връзка.А това горе е предния модел на Шелби.
  • #20
    3 rate up comment 6 rate down comment
    -V8- до Godzilla ( преди 14 години )
    Нямам претенции да разбирам много, но за разлика от теб имам добър вкус, а и мога да си позволя повечето от колите тук. Пък нека това да ме прави наивен плебей.
  • #19
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Godzilla ( преди 14 години )
    V8, личи ти колко разбираш от коли. SSC Ultimate Aero не е направено от Карол Шелби и няма нищо общо с него. SSC се притежава от друг Шелби. А ти си наивен плебей.
  • #18
    6 rate up comment 4 rate down comment
    -V8- ( преди 14 години )
    Shelby си е жестока класика. Каквато мъртвородения Вейрон никога няма да бъде. Да не забравяме и че Шелби изкараха SSC - най-бързия сериен засега автомолил. А по повод на спора за американските и европейските коли - просто вкусовете и стандартите ни са различни.
  • #17
    5 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    az, отговарям на глупави кмоментари и не се сетих да похваля красотата като теб :) Тоя модел ( Мустанг) е един от любимите ми, що се отнася до дизайн и неговите тунинг превъплащения. Имам чувството, че Мустанг е една от колите, които се поддават най-много на визуален тунинг.
  • #16
    6 rate up comment 1 rate down comment
    az ( преди 14 години )
    Ех,че е красиво!
  • #15
    8 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Онова долу го казах, понеже някой или някои твърдяха, че в САЩ са много по-напред в автомобилостроенето и изобщо повече разбирали от автомобили, затова не избирали Фолксваген, а Хюндай и Тойота да кажем. Истината е, че европейските коли идват твърде скъпи не заради митата, защото те може да се произвеждат и в Америка, а точно заради напредналите технологии в тях, които оскъпяват продукта.
  • #14
    9 rate up comment 2 rate down comment
    BB ( преди 14 години )
    @BGRS: tochno tva e ideqta na amerikanskiq pazar-neshtata se pravqt za realniq potrebitel; za 50K $ moje da se vzeme mustang shelby(e ne 1000 konq)no vse pak dosta moshten i nikak ne losh***ss: proizvedenie na izkustvoto, ama nqma dopir s realniq svqt izobshto, dokato zmiqta na prednata reshetka q vijdam vseki den po putishtata. Tva e razlikata
  • #13
    7 rate up comment 11 rate down comment
    ss ( преди 14 години )
    двете коли не могат да се сравняват, вейрона е произведение на изкуството, а това е анаболен стероид
  • #12
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Пропов ( преди 14 години )
    Колкото по-вече,толкова по-вече.ХОРА,1000+ коня са си все същата голяма цифра и в Европа и в Америка и на Луната.Да,пътищата за постигането и може да са различни,но евала на американците,че винаги успяват да го направят за пъти по-малко пари.Щото то с неограничен бюджет всеки може-включително и VW(Bugatti).