IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bugatti Veyron Super Sport – 1200 к.с. и 434.2 км/час

Вече ви информирахме за новата лимитирана серия на Bugatti Veyron 16.4, наречена Super Sport.

Bugatti Veyron Super Sport – 1200 к.с. и 434.2 км/час
От фирмата я представиха в неделя, като доказаха, че това е най-бързата, най-леката, и най-мощна серия от суперавтомобила, произвеждана досега. 



Veyron 16.4 Super Sport е с каросерия изцяло изработена от карбон, турбодвигателят е с 16 цилиндъра и предлага мощност от 1 200 к.с, което е със 199 к.с. повече от стандартния модел. 

През отминалия уикенд от Bugatti показаха новата серия Super Sport на изпитателната писта на VW Group, Ehra-Lessien, в близост до Волфсбург. 



„В присъствието на хора от Немската агенция за техническа инспекция на автомобилите (TÜV), както и пред представители на Книгата на рекордите Гинес, Super Sport успя да постигне максимална скорост от 434.211 km/h” се казва в официално съобщение на фирмата до медиите. 



Пилотът на автомобила, Pierre Henri Raphanel, отчита максимална скорост от 427, 933 km/h при движение по пистата от юг на север и 434, 211 km/h при движение от север на юг. Заради безопасността на водача, при серийната версия максималната скорост ще бъде ограничена до 415 км/час. Да напомним, че стандартният Veyron има максимална скорост от 407 km/h. 



Какви са промените при Veyron 16.4 Super Sport, позволяващи му постигането на подобни екстремни скорости? Експертите от Bugatti са започнали с модернизиране на двигателя с 16 цилиндъра и работен обем 8.0 литра. Обновени са четирите турбини, като са удължени, добавен е нов и по-голям интеркулър. Така мощността е достигнала 1200 к.с., а максималния въртящ момент вече е 1500Nm (при стандартния модел 1250 Nm). 



От фирмата не публикуват данни за ускорението от място до 100 км/час, но се очаква то да е малко по-добро от това постигано от стандартния Veyron 16.4 - 2.2 секунди. 

Променено изцяло е окачването, като са добавени нови пружини и стабилизатори, както и изцяло нови шокови абсорбери. От Bugatti твърдят, че това помага Super Sport да може да поеме натоварване от 1.4 G (при стандартния Veyron тази стойност е 1.25 G). 



Super Sport има каросерия направена изцяло от карбон и фибростъкло, което позволява тази версия да е по-лека от оригиналната. Оцветеният черно и оранжево Super Sport предлага редица промени в екстериора. 



На покрива се виждат две тръби във формата на фунии, отвеждащи въздуха до двигателя, отворите за въздух в предната част са уголемени и удължени, променено е отделението за двигателя. Различна е и задната броня, в която е интегриран двоен дифузьор, а накрайниците на ауспуха са разположени по средата. 



Super Sport е също и с променен интериор. Официалното представяне пред широка публика на новата серия на Bugatti Veyron ще стане в средата на август, в Калифорния на Pebble Beach Concours. 


0 от 500
  • #102
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Atanasov ( преди 14 години )
    Страхотна машина, която за пореден път защити честта на немското машиностроене пред американското :)
  • #101
    27 rate up comment 2 rate down comment
    стеф ( преди 15 години )
    кефите ме как избивате комплекси, гледате кво става по света и завиждате.. ама за гъзария била ама не знам кво си... еми така е гъзарите ще я карат а вие ще я плюете и на никой няма да му дреме :) тва е горчивата истина приятели
  • #100
    8 rate up comment 12 rate down comment
    miroslav ( преди 15 години )
    ami .. tipichno za bulgarina... vmesto da priznae che horata sa napravili strahoten avtomobil i da mu se vuzhi6tava toi pochvat da pliue i se opitva da pravi drebnavi smetki kolko gori....
  • #99
    3 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    съгласен съм с теб возих се на аудито не е спортна кола на чичо ми (a4 combi 1997 1.8 td 125коня) и залепнах за седалката може и да не разбирам от коли ама тука май останалите по - не разбират и от мен
  • #98
    8 rate up comment 18 rate down comment
    fero ( преди 15 години )
    пичове като ви чета коментарите и ми идва на ум една поговорка лисицата като неможе да стигне гроздето вика че е кисело и тя важи с пълна сила за вас ако някой от вас се беше возил поне не истинска спортна кола нямаше да пишете такива глупости
  • #97
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Недостижима по съчетанието на страхотна визия отвън и отвътре + фантастични техн. характ-ки-2 тонна кола ускорява до 100км за 2.2 сек., 430км. в час. Най якия Фауве, нема ролсове, нема БМВ, Зонди-монди, това е върха на автомобилостроенето. Факт. И забележете това е серийна шосейна кола.В едно от предаванията на "Дискавъри" коментираха, че най-големия проблем на инженерите на ФВ е било невероятното КПД на колата, с темпер. която се е отделяла при работа на двигателя е могло да се отопл. 36 къщичк
  • #96
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Nikolai ( преди 15 години )
    Teglete Top Gear season 15 ep 5 i gledaite kakvo pravi tova 4udo ;)
  • #95
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Bufi ( преди 15 години )
    А бе вие спорите за неща , които нямат смисъл , вие мислите ли , че тази кола е направена да харчи малко и да е предназначена за каране в ежедневието .Това е кола конструирана да доставя удоволствие и лукс, а и мислите ли , че който може да си позволи да си го купи ще мисли дали му харчи 5 или 155 литра на 100 километра :)
  • #94
    7 rate up comment 16 rate down comment
    777 ( преди 15 години )
    Имаш ли пари за такава кола, последното нещо което ще те интересува е колко на 100 харчи :)
  • #93
    8 rate up comment 14 rate down comment
    az ( преди 15 години )
    be neznam ama otvutre izglejda dosta qka