IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

13 дни до старта на Рали България

Ясни са участниците, етапите и цените на билетите.

13 дни до старта на Рали България
Церемониалният старт на Рали България 2010 ще бъде даден на 08.07.2010 година в Боровец. През тази година в тридневната програма на ралито (09.07.2010 - 11.07.2010) са включени два нови скоростни етапа - Пещера и Язовир Батак. Ралито е с дължина общо 1068,30 км, състои се от 14 Специални Етапа (353,34 км.), всички с асфалтова настилка.

"Маршрутът е много компактен и селективен и минава през красиви български пейзажи", коментира Г. Янакиев (Председател на УС на БФАС и Зам. Председател на Организационния Комитет на Рали България 2010).

Тазгодишната надпревара обещава да предложи невиждано зрелище, противопоставяйки най-големите имена в този спорт. Става дума за Sebastien LOEB и неговия Citroën C4 WRC, Dani SORDO (Citroën C4 WRC), Mikko HIRVONEN (Ford Focus RS WRC), Kimi RAIKKONEN (Citroën C4 WRC) и много други.

Тридневните билети за Рали България 2010 ще бъдат с цена между 30 лв. и 50 лв, а входът за отделните отсечки ще бъде по 10 лв. Говори се и за такса паркинг в размер на десет лева. Ще бъдат налични и ВИП пропуски с цена от 100 евро.

На изображенията долу може да видите маршрутите на Рали България 2010.

Ден 1


Ден 2

Ден 3

Престижното Рали България е състезание с 40 годишна история. От 1970 до 2001 г. рали Щабът е в известните Черноморски курорти – Златни пясъци и Албена. От 2002 г. състезанието се провежда в централната част на южна България със старт/финал в Боровец – Рила планина. Тазгодишното издание на Рали България е валидно за Световния Рали Шампионат на ФИА за пилоти 2010, Световния Рали Шампионат на ФИА за ко-пилоти 2010, Световния Рали Шампионат на ФИА за производители 2010, Световния Рали Шампионат на ФИА за млади пилоти 2010, Световния Рали Шампионат на ФИА за млади ко-пилоти 2010.
0 от 500
  • #28
    1 rate up comment 7 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Ti si bolen mozuk be,kak polo bilo s po-lo6i plastmasi be,ti lud li si kwo si.Edinstwenoto ne6to,s koeto fiesta e po-dobra e po-dobriq komfort,ina4e po wsi4ko izostawa.1000 testa sa naprawili,w koito dokazwat polo kolko e po-dobro,a nekuw tuka sme6nik 6e mi obqsnqwa,4e fiestata bila po-dobra.Q slez na zemqta malko
  • #27
    6 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Точка по въпроса. Няма да ме убедиш, че в момента има по-добра кола от Фиеста в класа си. Няма такава и в S2000.
  • #26
    6 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Нещо май говориш наизуст. Аз си казах мнението, какво е важно за една малка кола. Никой не го ***, колко място има на задната седалка, а в повечето случаи, дали има и врати отзад. Поло не е с по-качествен интериор от Фиеста. Дори във базовата му версия, пластмасите са твърди, а по-меките се доплащат! Поло е голо като пушка, със слаби мотори ( 60 PS срещу 82 за Фиеста)), ако сравняваме автомобили с еднакви цени. Има по-лошо окачване, по-слаб мотор, по-лоши пластмаси, по-лошо кормилно управление. Спирачките са на едно ниво, седалките също. Не виждам с какво Поло е по-добро, освен с малко повечето място отзад. И турско да стане, Няма да предпочета Поло, щом има Фиеста!
  • #25
    1 rate up comment 6 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Pro4eti testovete za novata Fiesta i Polo-Fiestata ne moja da go bie po4ti po nikoi pokazatel.Poloto se dwijeidobre,uprawlqwa se dobre,ima dostatu4no komfort,spira4kite mu sa po-dobri,ima powe4e mqsto watre w kolata,har4i po-malko.I koe bi me nakaralo da si wzema Fiesta kato tq po nito 1 pokazatel ne moje da pobedi Polo.Dori i Honda Jazz q izprewarwa.
  • #24
    0 rate up comment 6 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Koi go interesuva,4e ti si fanatiziran fen na taq marka be.Nae6 li prez kwo mi e dali 6e wzeme6 novata Fiesta pred Polo.Vajnoto e,4e ti kolkoto i da se pune6 i da cwili6 kolko sa gotini ford4etata,te pak 6te si ostanat w sqnkata na VW-za6toto ne moje6 samo s 1 prili4no patno powedenie da si misli6,4e prawi6 kola.Dobrata kola e suwkuponost ot mnogo ka4estwa-prostranstwo,sigurnost,ka4estwo na izrabotkata,motor,spira4ki i t.n i t.n,koito VW predlaga,a Ford ne w takawa stepen.
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    a nqkoi moje li da kaje otkade trqbva eventualno da se vzemat tezi bileti. Tva sa palni glupusti v gorata 6te mi iskat bileti
  • #22
    6 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ами преди много години ( по време на комунизма )се плащаше и на писта 'Русе'. Събираха се над 10 000 човека и всичко бе окей. После стана безплатно и автомобилният ни спорт западна. Какво толкова? Ще пропътуваш стотици километри и ще ти се свидят 20 лева? На който му се свидят, да си стои там, където е. 20 лева са 9 литра бензин или 150 км. един месец няма да натискаш *** на газта и ще си изплатиш входа и паркинга за ралито :)
  • #21
    5 rate up comment 3 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    О. карал съм два модела на Фолксвафен и съм се возил в доста други. Бъди сигурен, че винаги съм ги сравнявал с моята. Няма с какво да ме грабнат тия коли. Проста или са големи кошници или има нещо ненормално в тях. Няма как да ме привлекат, макар, че в никакъв случай не бих отписал един Голф 6 и новото Поло. Нали сам разбираш, че Фиеста не трябва да съществува :P Та да ти го кажа. Ако не взема Фиеста, ще взема Поло. Ако не взема Фокус, ще взема Голф. Другите марки са назад в личния ми избор :P
  • #20
    5 rate up comment 1 rate down comment
    anonimen ( преди 15 години )
    Що за дивотий, да се плаща .Никога досега в историята несе е гледало с пари.Това да не е F1.
  • #19
    0 rate up comment 12 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Do wsi4ki was zabludenite fenowe na Ford-ot 1 ili 2 pobedi na piloti kara6ta koli na taq marka(koito nqmat ni6to ob6to sus seriinite) ko6nicite nare4eni Ford nqma da stanat nito po-dobri,nito ni6to.Pak 6te si ostanete w sqnkata na VW tui,4e i da cwilite i da ne cvilite se taq.