IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

13 дни до старта на Рали България

Ясни са участниците, етапите и цените на билетите.

13 дни до старта на Рали България
Церемониалният старт на Рали България 2010 ще бъде даден на 08.07.2010 година в Боровец. През тази година в тридневната програма на ралито (09.07.2010 - 11.07.2010) са включени два нови скоростни етапа - Пещера и Язовир Батак. Ралито е с дължина общо 1068,30 км, състои се от 14 Специални Етапа (353,34 км.), всички с асфалтова настилка.

"Маршрутът е много компактен и селективен и минава през красиви български пейзажи", коментира Г. Янакиев (Председател на УС на БФАС и Зам. Председател на Организационния Комитет на Рали България 2010).

Тазгодишната надпревара обещава да предложи невиждано зрелище, противопоставяйки най-големите имена в този спорт. Става дума за Sebastien LOEB и неговия Citroën C4 WRC, Dani SORDO (Citroën C4 WRC), Mikko HIRVONEN (Ford Focus RS WRC), Kimi RAIKKONEN (Citroën C4 WRC) и много други.

Тридневните билети за Рали България 2010 ще бъдат с цена между 30 лв. и 50 лв, а входът за отделните отсечки ще бъде по 10 лв. Говори се и за такса паркинг в размер на десет лева. Ще бъдат налични и ВИП пропуски с цена от 100 евро.

На изображенията долу може да видите маршрутите на Рали България 2010.

Ден 1


Ден 2

Ден 3

Престижното Рали България е състезание с 40 годишна история. От 1970 до 2001 г. рали Щабът е в известните Черноморски курорти – Златни пясъци и Албена. От 2002 г. състезанието се провежда в централната част на южна България със старт/финал в Боровец – Рила планина. Тазгодишното издание на Рали България е валидно за Световния Рали Шампионат на ФИА за пилоти 2010, Световния Рали Шампионат на ФИА за ко-пилоти 2010, Световния Рали Шампионат на ФИА за производители 2010, Световния Рали Шампионат на ФИА за млади пилоти 2010, Световния Рали Шампионат на ФИА за млади ко-пилоти 2010.
0 от 500
  • #38
    6 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Кутиите с два съединителя са на пазара отпреди една година. Наистина изостават в разработките, не споря. Това е една тромава американска машина. Турбомоторите може и да закъсняват, но първите данни за 2 литровите мотори показват, че наистина са добри. Но всъщност, Форд имат турбомотори в гамата си много отдавна. Това са версиите ST и RS на Фокус и Мондео. Чисто и просто, сега ги въвеждат масово, съчетавайки 3 технологии, които и преди това са съществували, но поотделно - турбина, директно впръс
  • #37
    0 rate up comment 6 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Fiesticata e po-krasiwa ot Fabia.Skoda sa adski grozni.No kato ka4estwo sa po-dobri ot Ford.Da ti pikam i na dinami4noto powedenie na Fiestata kato nqma po4ti ni6to ot koeto ima 4owek nujda.Slabi spira4ki,ostareli motori,malko mqsto otazad,bedno bazovo oborudwane.
  • #36
    5 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Да допълня и за последният брой на нашето обичано списание - АБ. Фабия бие по точки, и то с доста, ако не греша, но изборът на редакторите падна върху Фиеста. Това как ти се струва? Нали Фабия е с по-добрият мотор, по-широка отзад, а редакторите не искат балансиран автомобил?
  • #35
    0 rate up comment 6 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Hahaha,4e Ford kwo nowo moje da naprawi be.Winagi sa izostawali ot VW.4ak sega wuwejdat turbomotorite i kutiqta s 2 suedinitq.Absolutno izostanala marka.
  • #34
    5 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ами карай си го тогава. Все пак Поло излезе на пазара след Фиеста. Просто Фолксваген са безсилни да направят добро окачване. Чак ми е странно, защо хем автомобилът им е малко по-лек, окачването по-твърдо, а в управлението пак изостават? Ами ще си отговоря. Защото Фолксваген не се наемат да направят наистина нещо хубаво и революционно. Поло е много добро, но само това. Както казваш, балансирано е, но аз допълвам, че никой не търси балансиран автомобил. Всеки има някакви предпочитания.
  • #33
    2 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 15 години )
  • #32
    0 rate up comment 7 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Poloto e po-dobro ot Fiesticata po wsi4ko,kupi si Autobild,pro4eti i wij.A kolkoto do towa dali nemskite jurnalist4eta ot Autobild sa nekadarni se pokazwa,4e towa spisanie se prodawa w cqla ewropa i e instituciq.No nie zatowa sme taka zaradi takiwa kato teb,koito sa zawar6ili mijawa cpecialnost,izkarwat pari kolkoto da ne umrat,no ina4e se mislqt za super weliki.
  • #31
    6 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Да, Поло е с твърди пластмаси при стандартно ниво на оборудване. Не само по комфорт Фиеста е по-добра, но и по държане на пътя, управление, дизайн и цена. По другите показатели е наравно, а изостава само в пространството на задната седалка. Между другото и Поло не е пример за пространство отзад. Не случайно Поло няма успех в Европа, а Фиеста има, макар Форд да е американска марка. Просто европейците знаят кое е по-добро в тоя момент за тях, без да ги интересуват разни тестчета на немски журналистчета и мнения на мамини детенца като теб. За каква сянка на Поло ми говориш, след като тая кола има близо 2 пъти по-малко продажби от Фиеста?
  • #30
    5 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Остави парите. Навремето ходех до албена, за да гледам специалният етап. Може и да е грешка това с парите, незнам.
  • #29
    2 rate up comment 5 rate down comment
    anonimen ( преди 15 години )
    до:BGRS.Аз съм израснал в месноста ,,Аладжа манастир'' край Варна .И ако се сещаш откъде минаваше рали ''Зл.пясъци'',за кви пари говориш.А да не би формула 1 да се издържа от входна такса ,след като се плаща да гледаш ??????????