IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

13 дни до старта на Рали България

Ясни са участниците, етапите и цените на билетите.

13 дни до старта на Рали България
Церемониалният старт на Рали България 2010 ще бъде даден на 08.07.2010 година в Боровец. През тази година в тридневната програма на ралито (09.07.2010 - 11.07.2010) са включени два нови скоростни етапа - Пещера и Язовир Батак. Ралито е с дължина общо 1068,30 км, състои се от 14 Специални Етапа (353,34 км.), всички с асфалтова настилка.

"Маршрутът е много компактен и селективен и минава през красиви български пейзажи", коментира Г. Янакиев (Председател на УС на БФАС и Зам. Председател на Организационния Комитет на Рали България 2010).

Тазгодишната надпревара обещава да предложи невиждано зрелище, противопоставяйки най-големите имена в този спорт. Става дума за Sebastien LOEB и неговия Citroën C4 WRC, Dani SORDO (Citroën C4 WRC), Mikko HIRVONEN (Ford Focus RS WRC), Kimi RAIKKONEN (Citroën C4 WRC) и много други.

Тридневните билети за Рали България 2010 ще бъдат с цена между 30 лв. и 50 лв, а входът за отделните отсечки ще бъде по 10 лв. Говори се и за такса паркинг в размер на десет лева. Ще бъдат налични и ВИП пропуски с цена от 100 евро.

На изображенията долу може да видите маршрутите на Рали България 2010.

Ден 1


Ден 2

Ден 3

Престижното Рали България е състезание с 40 годишна история. От 1970 до 2001 г. рали Щабът е в известните Черноморски курорти – Златни пясъци и Албена. От 2002 г. състезанието се провежда в централната част на южна България със старт/финал в Боровец – Рила планина. Тазгодишното издание на Рали България е валидно за Световния Рали Шампионат на ФИА за пилоти 2010, Световния Рали Шампионат на ФИА за ко-пилоти 2010, Световния Рали Шампионат на ФИА за производители 2010, Световния Рали Шампионат на ФИА за млади пилоти 2010, Световния Рали Шампионат на ФИА за млади ко-пилоти 2010.
0 от 500
  • #48
    0 rate up comment 18 rate down comment
    Slavo ( преди 15 години )
    И тая турска дума "язък" си я отпиши от речника! Грозни са такива думи по адрес на колега, какъвто съм ти аз! Изобщо не е "язък" , че работя. Добре си проличава на LCD дисплея на банкоматите. Все още си работя в Шкода и съм си главен електромеханик на локомотиви Skoda 109е. И накрая да ти дам отговор:ДА, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ ВСИЧКО, ЗА ДА ПРЕЦЕНИШ КОЕ Е ДОБРО И КОЕ НЕ !Иначе те грабва течението на някоя мода или реклама или прмоция и правиш... ГРЕШКА !
  • #47
    1 rate up comment 15 rate down comment
    Slavo ( преди 15 години )
    Що се отнася до Шкода! За всеки един дребен *** болт и чарк знам, кой е DODAVATEL (Чешката дума за СНАБДИТЕЛ). За да се сглоби една фабия 1.2 HTP без климатик и без ел пакет на норма 336 коли на смяна се работи в точно 27 завода в 9 държави. Обаче детайлите в интериора (освен седалките) ВИНАГИ се dodavat от компаниите BORGERS, PLASTIMAT и ALFMEIER. Мисълта ми е, че за Опел, Форд и Фв снабдителите са същите и материалите са същите!Вие си спорите безпочвено, пък някой са просто добре информирани
  • #46
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Slavo ( преди 15 години )
    За телевизорите първо. Кинескопни отдавна никой от сериозните марки не прави. По нататък,за LCD panels. Знам, знаем, знае се- кой кога и къде произвежда тези панели. Това са основно компаниите: AUO, CMO (chi mei optoelectronics) CHUNGHUA, LG PHILIPS DISPLAYS, SHARP, SAMSUNG, QUANTA и много други... Кажи ми само, кой модел телевизор или монитор те интересува и аз ще ти кажа, с кой модел панел е той.Например монитора DELL SP2009Wc има панел CLAA201WA04A от CHUNGHUA.
  • #45
    7 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Абе човек, язък дето работиш или си работил в завод на Шкода. Много ясно, че доставчиците на една автомобилна компания са хиляди. В много случаи една фирма прави детайли за много марки автомобили. Трябва ли да знаем всичко, за да преценим кое е добро и кое не?
  • #44
    6 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    A ти знаеш ли, коя компания доставя кинескопите за телевизори?
  • #43
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Slavo ( преди 15 години )
    Извинявам се, че само искам да попитам! Гледам спорите си за пластмаси и материали в интериора на Фв, Опел, Форд и Шкода. Изобшо знаете ли, коя компания произвежда тези детйли и ги изпраща за монтаж на тези автомобили?Въобще различавате ли поливинилхлорид от полиуретан и полипропилен?
  • #42
    6 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ако под загуба разбираш Голф - номер 1, сигурно си прав. Все пак забележи, че в последните две сравнения на Фокус с новата Астра, Фордът я отвя, оставяйки я на второ място. Става въпрос за моделите с базови бензинови и дизелови двигатели. Но това все пак са и лични мнения и аз съм склонен да се съглася, че Астра е по-добрият автомобил. Но твоите твърдения за Форд са безпочвени. Сравнени с Фолксваген може и да губят, заради небалансираността си като цяло, но в никакъв случай това не може да накара един фен на някоя конкурентна марка да я замени с WV.
  • #41
    6 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Е, тук не си прав за оборудването и спирачките. Не си карал тоя автомобил, за да твърдиш това. Аз твърдя, че спирачките се дозират много точно и ако 36-38 метра от 100 км/ч за теб са лошо постижение, вероятно си болен мозък, който има нужда от Порше или Ферари. Оборудването е почти еднакво с това на Шкода и по-добро от това на Фолксваген. Място отзад, както казах, не е нужно. А защо? Защото тия автомобили се карат или от жени или от мъже, които ползват колата само за придвижване на собствената си персона. Дори една жена да има деца, мястото отзад е напълно достатъчно за тях, както и за детската седалка. Моята кола е с две врати и мога да кажа, че е изключителна рядкост, да возя повече от трима човека. Главно ползвам автомобилът сам, или с още един или двама пътници. За качеството бих могъл да кажа, че дори и АБ дават равни оценки за Шкода и Форд. Що се отнася до надеждността, там Фиеста е по-напред от Фабия и Поло. Не разбрах, откъде ти хрумнаха тия мисли. Ако е за заяждането, работта е ясна.
  • #40
    0 rate up comment 6 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    S kakwo napredwat-otgoworat e s ni6to.1 dizain ne prawi kolata.Tq e suvkupnost ot mnogo ka4estwa,koito powe4eto modeli na Ford nqmat i zatowa zaslujeno gubqt srawneniq s prekite si konkurenti.Dokato speha dori 6koda we4e e po-stoinostna pokupka ot Ford.
  • #39
    6 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Кутиите с два съединителя са на пазара отпреди една година. Наистина изостават в разработките, не споря. Това е една тромава американска машина. Турбомоторите може и да закъсняват, но първите данни за 2 литровите мотори показват, че наистина са добри. Но всъщност, Форд имат турбомотори в гамата си много отдавна. Това са версиите ST и RS на Фокус и Мондео. Чисто и просто, сега ги въвеждат масово, съчетавайки 3 технологии, които и преди това са съществували, но поотделно - турбина, директно впръскване и променливо газоразпределение. Тия три неща ги имат много малко фирми в момента. От тая гледна точка, Форд не са закъснели с моторите си, а даже изпреварват конкурентите си. Поздрави от Форд :P